Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:25:30 GMT

ثبت یک طلاق به ازاء هر ۳.۵ ازدواج در زرند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۴۶

ثبت یک طلاق به ازاء هر ۳.۵ ازدواج در زرند

مجید نخعی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در دوماهه ابتدایی سال جاری ۳۷۵ ولادت در شهرستان زرند ثبت شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است، اظهارکرد: در دوماهه ابتدای سال جاری ۷۴ فوت ثبت شده است که از این تعداد ۳۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن بوده است.

وی با اشاره به اینکه در دوماهه ابتدایی سال گذشته ۲۹۷ ازدواج در زرند ثبت شده است که در سال جاری این تعداد به ۳۰۴ ازدواج افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: در دو ماه ابتدای سال گذشته ۵۱ طلاق در زرند ثبت شده است که این تعداد در دوماهه ابتدای سال جاری به ۶۰ طلاق افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ثبت و احوال زرند افزود: در سال گذشته هزار و ۲۲۰ ازدواج و ۳۶۸ طلاق ثبت شده است که این نشان دهنده این است که از هر ۳.۵ ازدواج یکی مورد منجر به طلاق شده است.

وی با عنوان اینکه در سال گذشته دو هزار و ۶۱۳ ولادت و ۵۳۱ فوتی در زرند به ثبت رسیده است، گفت: در سال گذشته بیشترین علت مرگ و میر بیماری های تنفسی بوده است.

نخعی با اشاره به اینکه در سال گذشته دو مورد خودکشی در زرند ثبت شده است، ادامه داد: در سال جاری تاکنون خودکشی ثبت نشده است.

وی تصریح کرد: در دوماه ابتدایی سال جاری بیشترین علت مرگ و میر به علت بیماری قلبی و عروقی با ۲۴ مورد و دستگاه تنفسی با ۱۵ مورد ثبت شده است.

رئیس اداره ثبت و احوال زرند با بیان اینکه هرم سنی جمعیت زرند به سمت میانسالی پیش می رود، گفت:  ۱۰۷ مورد ازدواج در سنین ۲۰ تا ۲۴ سال و ۱۰۶ مورد ازدواج در سنین ۲۵ تا ۲۹ سال ثبت شده است.

وی ابراز کرد: در دوماه ابتدای سال جاری ۹ واقعه ازدواج با تحصیلات ابتدایی، ۱۹ واقعه ازدواج با تحصیلات متوسطه دوره اول، ۲۲۳ واقعه ازدواج با تحصیلات دیپلم و پیش دانشگاهی، ۲۸ واقعه ازدواج با تحصیلات لیسانس و ۱۱ واقعه ازدواج با تحصیلات کمتر از دیپلم ثبت شده است.

نخعی با  عنوان اینکه ۹۶ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعیت سنین بیش از ۱۵ سال شهرستان زرند کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند و تنها ۱۰ درصد از جمعیت سنین بیش از ۱۵ سال شهرستان زرند کارت ملی هوشمند دریافت نکرده اند، بیان کرد: شهرستان زرند نسبت به استان کرمان جزو چهار شهرستانی است که ۹۰ درصد از جمعیت بیش از ۱۵ سال آن کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: تا پایان مردادماه تمامی افراد بیش از ۱۵ سال کارت ملی هوشمند در شهرستان زرند دریافت می کنند.

کد خبر 4302761

منبع: مهر

کلیدواژه: ازدواج و طلاق ثبت احوال کرمان ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد خرم آباد بیرجند اشتغال تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه به دلیل شرایط فرونشست زمین حوادث شکستگی شبکه‌های آب و فاضلاب طی چند سال اخیر افزایش یافته است، افزود: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه گزارش شده است.

به گزارش ایلنا؛ منصور شیشه فروش در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه شکستگی لوله در خیابان میر اصفهان اظهار کرد: اخیراً تعداد حوادث شکستگی لوله آب و فاضلاب در این خیابان رو به افزایش است و طی یک هفته سه مورد حادثه در این خیابان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه امروز در مقطع پایین پل و به علت نشت آب و فرونشست زمین اتفاق افتاده است، تصریح کرد: تیم فنی و حوادث شرکت آب و فاضلاب به محل اعزام و ضمن انجام حفاری و پایش خطوط لوله از لحاظ نشت یابی نسبت به ایمن سازی و پر سازی محل اقدام نمودند و توسط پلیس راهور اقدامات ترافیکی انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عملیات نشت یابی خطوط لوله آب شرب در محور خیابان فردا هم انجام خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به تعدد وقوع حوادث شکستگی شبکه آب در امتداد خط لوله مقرر شد پس از نشت یابی عملیات تعویض خطوط لوله فرسوده آب و فاضلاب انجام شود.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط فرونشست زمین حوادث شکستگی شبکه‌های آب و فاضلاب طی چند سال اخیر افزایش یافته است، افزود: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه گزارش شده است.

شیشه فروش تصریح کرد: از جمله حوادث سال گذشته می‌توان به نشست خیابان و شکستگی شبکه فاضلاب در محور اتوبان شهید آقابابایی و نیز خیابان شهیدان کاظمی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ کیلومتر کیلومتر از شبکه‌های فاضلاب شهر اصفهان فرسوده و ۳۰ کیلومتر از شبکه‌ها در شرایط بحرانی از لحاظ فرسودگی قرار دارد، افزود: ضروری است که وزارت نیرو برای مدیریت و بهبود این شرایط برنامه‌ریزی فوری داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری
  • هشدار مهم وزیر نیرو درباره وقوع سیل در هفته جاری
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • هشدار وزیر نیرو نسبت به وقوع سیل در هفته جاری
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان