Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در اولین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند، نیوزیلند را شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در گام نخست مسابقه‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا در تایلند برابر نیوزیلند به میدان رفت و در سه ست پیاپی این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج ست‌های این بازی به شرح زیر است:

ست اول: ایران ۲۵ - نیوزیلند ۱۲

ست دوم:ایران ۲۵ - نیوزیلند ۲۰

ست سوم: ایران ۲۵ - نیوزیلند ۱۷

رقابت‌های والیبال نوجوانان دختر آسیا از ۳۰ اردیبهشت با حضور ۱۲ تیم در تایلند آغاز شده است و تیم ملی ایران در گروه C این رقابت‌ها با استرالیا و نیوزیلند هم‌گروه است.

دختران ملی‌پوش والیبال ایران سه‌شنبه ۱ خرداد در دومین بازی خود ساعت ۹ صبح به مصاف استرالیا می‌روند.

در همین زمینه: برنامه کامل بازی‌های ایران در لیگ ملت‌های والیبال تبریک رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور به تیم ملی فوتسال دختران تیم کاراته جوانان دختران ایران قهرمان آسیا شد صعود تیم ملی فوتسال بانوان به مرحله نیمه‎نهایی جام ملت‎های آسیا

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک

دو دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه اردیبهشت ماه برگزار می شود. در این راستا فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد در جلسه‌ای مقرر شد که در بخش مردان نوشاد عالمیان نفر اول رنکینگ ایران با نظر کادر فنی برای حضور در این مسابقات انتصاب و دومین ملی‌پوش هم از طریق رقابت‌های انتخابی مشخص شود.

در بخش زنان هم با توجه به گزارش سرمربی تیم ملی از عملکرد دختران در رقابت‌های جهانی ندا شهسواری و مهشید اشتری هر دو انتصاب شدند تا در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کنند.

در این راستا شیما صفایی دیگر ملی‌پوش زنان به انتصاب در بخش زنان انتقاد کرده و در پیج شخصی خود نوشته است: «نفر اول بزرگسالان سه سال اخیر در مسابقات انتخابی تیم ملی و تنها نماینده بانوان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو هم اما در انتخابی المپیک امسال بدون هیچ مسابقه انتخابی کنار گذاشته شدم و با نظر کادر فنی (مدیر تیم‌های ملی، ‌سرمربی بزرگسالان بانوان و ...) نفر دوم و چهارم آخرین انتخابی بزرگسالان با حضور همه بازیکنان تیم مالی انتصاب شدند. عدالت همان حقیقت است که جامعه عدل به خود پوشانده...»

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پایان اردوی تدارکاتی تیم هندبال نوجوانان پسر ایران
  • بازی دوستانه والیبالیست‌های دامغانی با تیم هنرمندان
  • بازی دوستانه والیبالیست های دامغانی با تیم هنرمندان
  • پایان مسابقات بدمینتون نوجوانان در سمنان
  • مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک
  • بانوی والیبالیست بجنوردی به اردوی سوم تیم ملی نوجوانان دعوت شد
  • اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • حضور 21 موی‌تای‌کار در مسابقات داخل سالن آسیا
  • حضور ۲۱ موی‌تای‌کار ایرانی در مسابقات داخل سالن آسیا