Web Analytics Made Easy - Statcounter

 استاندار البرز گفت: کشفیات کالای قاچاق در البرز با جدیت پیگیری می‌شود در این زمینه نیز توفیقات بزرگی کسب‌شده است.
به گزارش صدای ایران محمدعلی نجفی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ارتقای کیفیت کالاهای داخلی را ضروری دانست و گفت: قیمت و کیفیت کالاهای داخلی باید قابل‌رقابت با کالاهای خارجی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اهداف دولت درباره حمایت از کالای داخلی اشاره کرد و گفت: خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز حمایت از کالاهای تولید داخل است به همین منظور باید با همه توان در راستای تحقق این مهم تلاش کنیم.
استاندار البرز با تأکید بر اینکه رفع موانع تولید در دستور کار قرار دارد، گفت: در سال جاری نظارت و برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.
به گفته نجفی ضروری است که دستگاه‌های مرتبط با حوزه تولید برای عرضه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب برنامه‌ریزی داشته باشند.
وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ برند ملی در استان البرز حضور دارند، گفت: مصرف کالای داخلی با فرهنگ‌سازی ترویج پیدا می‌کند.
استاندار البرز با تأکید بر اینکه مبارزه با کالای قاچاق و ارز نیازمند عزمی همگانی است، گفت: تعامل و هم‌افزایی در این حوزه اثربخش خواهد بود.
نجفی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه البرز در حوزه تولیدات خانگی و دارویی توانمند است، گفت: ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان باید معرفی شود.
وی بابیان اینکه مردم باید از مضرات کالاهای قاچاق آگاه شوند، گفت: متأسفانه تبلیغات کالاهای خارجی باعث شده است که مردم به سمت این کالاها کشانده شوند.
استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه البرز شاهراه ارتباطی بیش از ۱۳ استان کشور است، گفت: باید نسبت به مبادی ورودی و خروجی استان نظارت و کنترل بیشتری اعمال شد.
نجفی تأکید کرد: کشفیات کالای قاچاق در البرز با جدیت انجام می‌شود در این زمینه نیز توفیقات بزرگی کسب‌شده است .

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: البرز کرج محمد علی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز پنجشنبه سی ام فروردین ماه با ثبت عدد ۶۹ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۵۶ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه ساختمان با عدد شاخص ۹۴ به شرایط قابل‌قبول به ثبت رسیده است.

دما در حال حاضر ۱۶ درجه سانتی‌گراد و آسمان نیمه ابری است.

کد خبر 6081807

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری
  • اردیبهشت کجا بریم| معرفی ۲۴ مقصد داخلی و خارجی برای سفر
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری
  • کشف ۱۲۰۰۰ قوطی اکتان بنزین آلمانی در شهرری