Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت انتخاب دستیاران زلاتکو کرانچار در تیم ملی امید بیان کرد:طبق پیشنهاد حمید استیلی که مورد موافقت رئیس فدراسیون و همچنین اعضای کمیته فنی قرار گرفت تصویب شد که برخی از مربیان پایه فوتبال ایران که در اردوی قبلی تیم امید حضور داشتند در اردوی جدید هم شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتکو کرانچار هم موافق این موضوع است. البته برخی مربیان مطرح ایرانی و یک بدنساز کروات هم قرار است به کادرفنی تیم امید اضافه شوند. تا جایی که اطلاع دارم حسین پور هم به عنوان آنالیزور به کرانچار کمک می کند‌.

او ادامه داد: حضور مربیان فعال فوتبال پایه در تیم ملی امید برای بازیکنان جوان این تیم مایه دلگرمی است. این نوآوری استیلی از لحاظ من فوق العاده و به سود فوتبال ما است. در کل هفته آینده اعضای کادرفنی تیم ملی امید معرفی می شوند.

کلانی درمورد منتفی شدن حضور احمدرضا عابدزاده و هادی عقیلی در تیم ملی امید بیان کرد: حضور هادی عقیلی در تیم امید منتفی است اما احمدرضا عابدزاده با توجه به مشغله ای که دارد از فدراسیون فوتبال برای جواب دادن به پیشنهاد حضور در جمع اعضای کادرفنی تیم امید درخواست زمان کرده است.

عضو کمینه فنی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از رسانه ها می خواهم با حمایت از تیم ملی امید، این تیم را تقویت کنند چراکه نتیجه گیری شاگردان کرانچار منجر به حفظ آبرو و حیثیت فوتبال ایران می شود.

انتهای پیام/

اظهارات کلانی درباره تیم ملی فوتبال امید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات مینی فوتبال جام دهیاری‌های استان با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشوردر روستای تیس

 ادهم کرد سرپرست دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری با اعلام این خبرگفت: با قول مساعدت تاج رییس فدراسیون فوتبال زمین فوتبال گل بزرگ روستای تیس با همکاری سازمان منطقه آزاد چابهار احداث خواهد شد.

ادهم کرد در پایان گفت: با توجه به سیل اخیر جنوب استان، برگزاری این مسابقات در افزایش شور و نشاط بین روستاییان تاثیر زیادی دارد که مسابقات به طور همزمان در کل روستا‌های استان برگزار خواهد شد که پانصد مکان برای برگزاری مسابقات پیش بینی شده و بیش از پنج هزار تیم شرکت کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمایت فدراسیون والیبال از برنامه‌های کادرفنی
  • فدراسیون از برنامه‌های کادرفنی حمایت می‌کند
  • معرفی تیم داوری بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی
  • محمد سعد عربستانی در کادرفنی اسپورتینگ لیسبون!
  • 4+3 چهره جدید و جذاب تیم ملی!
  • آغاز مسابقات مینی فوتبال جام دهیاری‌های استان با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشوردر روستای تیس
  • افزایش حق‌ الزحمه‌ دستیاران و کارورزان پزشکی
  • حضور تاج در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان +فیلم
  • حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي
  • معرفی داوران دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال