Web Analytics Made Easy - Statcounter

شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.

ایران آنلاین /با توجه به افزایش تقاضای عمومی و جامعه رسانه‌ای کشور برای رفع فیلتر توئیتر و فعالیت جوانان و رسانه‌ها در این فضا، امروز نامه‌ای با تایید وامضاء هشت نفر از اعضا کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (۶ نفر از اعضاء دولت و دو نفر از نمایندگان مجلس ) برای دادستان کل کشور مبنی بر طرح این موضوع در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و رفع فیلتر توئیتر ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه با اشاره به دلایل منطقی و مستند برای رفع فیلتر توئیتر ، این فضا را فضایی برای نقش آفرینی موثرتر برای فعالین رسانه‌ای کشور و جوانان مطرح نموده است؛ چرا که استفاده از فضای رسانه‌ای بین‌المللی تاثیر بسیار قویتری در جامعه جهانی خواهد داشت .

این نامه به تایید و امضاء جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، بطحایی وزیر آموزش و پرورش، علوی وزیر اطلاعات، آوایی وزیر دادگستری، غلامی وزیر علوم، صالحی وزیر ارشاد، سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار (رئیس کمیته مخابرات مجلس) و کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس رسیده است.

اعضای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ۱۲ نفر هستند و در صورت طرح این موضوع در این کمیته، با نظر مساعد امضاء کنندگان این نامه ، توئیتر رفع فیلتر خواهد شد

/ ایسنا

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ کل کشور را ارسال کرد.

این قانون پس از تأیید در شورای نگهبان به مجلس ابلاغ شده و رئیس مجلس نیز آن را به دولت ارسال کرده است.

بر اساس اصلاحات بند «ب» ماده ۱۸۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس مصوب ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱، قرار شد از امسال لوایح بودجه در دو بخش شامل کلیات و جزئیات (جداول) از سوی دولت به مجلس ارسال شود که به دلیل تقارن با انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند امسال، امکان بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور در مجلس شورای اسلامی فراهم نشد.

بخش دوم این لایحه در نخستین جلسات مجلس در سال آینده بررسی خواهد شد.

کد خبر 6057582 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • ابلاغیه برای پرسپولیس و استقلال بابت تخلف در دربی
  • پرسپولیس و استقلال به کمیته انضباطی فرا خوانده شدند
  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال کرد
  • بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال شد
  • «کمیته تدارکات»، پشتیبان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان/ رسیدگی به ۲۰ درخواست سازمان زیباسازی
  • کمیسیون SEC ایلان ماسک را به تلاش برای «تحریف» تحقیقات در مورد تملک توییتر توسط وی متهم کرد
  • پرسپولیس درباره درخواست مهاجم سپاهان دفاعیه داد
  • درخواست کاخ سفید از کنگره برای پایان تحقیقات استیضاح بایدن