Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 مصطفی محبی در حاشیه سی و یکمین جشن گلریزان ستاد دیه درجمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود جمعیت زندان تهران بزرگ بیشتر از ظرفیت است و مشکلات بسیاری دارد، اظهار کرد: اینکه زندانی بیشتر از ظرفیت وجود دارد درست است و این مسئله هم دست ما نیست اما اینکه مشکلات زیادی وجود دارد را قبول ندارم زیرا تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه زندانیان از پایین بودن بازدیدهای قضایی از زندان تهران بزرگ و عدم رسیدگی مناسب به مشکلات قضایی‌شان انتقاد دارند، گفت: سال گذشته فقط چهار هزار و  ۳۵۰  قاضی از زندان‌های استان تهران بازدید کردند و همین امروز (دوشنبه) - ۳۱ اردیبهشت ماه - ساعت ۸ صبح، ۱۵ قاضی وارد زندان شدند تا به مشکلات قضایی رسیدگی کنند.

 

مدیرکل زندان‌های استان تهران در پاسخ به این سؤال که آیا بازداشتگاه کهریزک همچنان دایر است یا خیر؟ گفت: این بازداشتگاه تعطیل شده است.

 

محبی در پاسخ به سؤالی در خصوص بدهی زندان‌های استان تهران به سازمان‌های دولتی مثل ادارات آب و برق و گاز، اظهار کرد: بدهی زیاد داریم و عمدتاً نیز بدهی بابت آب و برق و گاز است؛ البته دولت گفته خودش تهاتر می‌کند.

 

وی در خصوص آخرین وضعیت حمید بقایی نیز گفت: این فرد روز گذشته زیر سِرُم بوده است و هرگاه هر کدام از زندانیان نیاز پزشکی داشته باشند از ظرفیت بهداری زندان یا مراکز درمانی خارج از زندان استفاده می‌شود.

 

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: مدیرکل زندان های استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری سه میلیارد تومان در جشن گلریزان لنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس زندان شهرستان لنجان در این آئین گفت: در این جشن به همت خیران لنجانی بیش از ۳ میلیادر تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری شد.
عبدالرسول سلیمیان باتاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت صنایع، اصناف و سرمایه‌گذاران برای مشارکت در آزادی زندانیان افزود: ۲۷ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۶ میلیارد تومان در زندان شهرستان لنجان درانتظار سخاوت خیران برای آزادی از بند هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


رئیس ستاد دیه استان اصفهان هم در این آئین گفت: به همت خیران اصفهانی در سالی که گذشت ۸۹۴ زندانی غیر عمد از بند رهایی پیدا کردند.
اسدالله گرجی‌زاده: گفت در حال حاضر بیش از ۵۰۰ زندانی غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که برای رهایی آنها از بند زندان به ۶۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

دیگر خبرها

  • ویدیوی لیلا اوتادی از حضورش در زندان
  • بازگشت ۵۱ زندانی به خانه در شب عید
  • ۲۰ زندانی مرد ملاردی از زندان آزاد شدند 
  • بخشش ۵۸ نفر از محکومان به قصاص در تهران طی سال ۱۴۰۲
  • موافقت با خواسته زندانی مادر برای سال نو
  • بخشش ۵۸ نفر از محکومان به قصاص در تهران طی سال ۱۴۰۲/ آزادی ۸ زندانی در روز آخرسال
  • جمع آوری سه میلیارد تومان در جشن گلریزان لنجان
  • ۲۲ زندانی استان ایلام در آستانه سال نو آزاد شدند
  • آزادی ۲۲ زندانی ایلام در آستانه سال نو
  • تاکید استاندار تهران بر توزیع بیشتر گوشت تنظیم بازار