Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@11:56:40 GMT

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از سایت هسته‌ای تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۷۲۶

به گزارش وانانیوز، 

کمال دهقانی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه در این بازدید معاونان سازمان انرژی اتمی، اعضای کمیسیون امنیت ملی را همراهی می کردند، گفت: هیئتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با ریاست آقای بروجردی صبح امروز از سایت هسته‌ای تهران بازدید کرد که قدیمی‌ترین سایت در کشور است.

به گفته وی کاربرد این سایت بیشتر در زمینه های پرتو درمانی و تامین کننده مواد اولیه بسیاری از رادیوداروها و داروهای ضد سرطان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی با بیان اینکه در این دیدار اعضای کمیسیون با بخشی از تاثیر فناوری هسته ای بر علوم پزشکی و پزشکی هسته‌ای آشنا شد، اظهار کرد: با توجه به فعالیت این سایت در جهت تولید رادیو داروها و داروهای مبارزه با سرطان تقاضای زیادی در داخل کشور و خارج از کشور وجود دارد. این سایت تامین کننده مواد اولیه مورد نیاز این داروهاست و ارتباطی با خارج از کشور ندارد لذا برجام تاثیری بر عملکرد این سایت نداشته است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت کمیسیون اجتماعی با تعطیلی پنجشنبه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان ، حسین گودرزی گفت: رسیدگی به لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری یعنی افزایش تعطیلات پایان هفته و کاهش ساعت کاری کارکنان در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: پس از طرح نقطه نظرات موافقان و مخالفان و نماینده دولت و در نهایت این بررسی، روز‌های کاری از شنبه تا چهارشنبه تعیین شد.
براساس این ماده شهر‌ها و استان‌های دیگر هم مانند تهران پنجشنبه و جمعه تعطیل خواهند بود. 
کاهش ساعات کاری از دیگر موضوعات این نشست بود که در حال حاضر ۴۴ ساعت است. 
پیشنهاد اولیه دولت کاهش این عدد به ۴۲ و نیم ساعت در هفته و پیشنهاد کمیسیون ۴۰ ساعت در هفته بود، که در نهایت اعضای کمیسیون با ۴۰ ساعت موافقت کردند.

دیگر خبرها

  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • خودکفایی صنعت داروسازی با ورود به تولید مواد اولیه دارویی
  • آثار تولید مواد اولیه دارویی در خودکفایی صنعت داروسازی
  • موافقت کمیسیون اجتماعی با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • جهاد دانشگاهی فارس آماده ارائه خدمات تحقیقاتی درمانی بازساختی است
  • فعالیت ۴۴ هسته و واحد فناور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد