Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عقاب نشین اظهار داشت: با توجه به زیر ساخت‌ها و ویژگی‌های موجود در فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام که برای سرمایه‌گذاران وجود دارد، این امکانات باعث جذابیت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی شده و موجبات استقبال آنها را فراهم ساخته و از سوی دیگر، باعث ایجاد رونق در منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح کارخانه ماکوفارما فردآور در روزهای گذشته افزود: افتتاح کارخانه ماکوفارما فردآور، نمونه‌ای از شرکت‌هایی است که به دلیل وجود این زیرساخت‌ها در منطقه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. قوانین منطقه ویژه پیام، مسیر سرمایه گذاری را کوتاه کرده و خدمات خوبی به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری شرکت پیام خاطرنشان کرد: ۱۵۲ واحد صنعتی در فرودگاه مستقرند که از این تعداد ۸۰ واحد آن در سال گذشته عقد قرار داد کرده‌اند. 

عقاب‌نشین در پایان از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت کرد برای یک‌بار هم شده از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرودگاه پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال آینده هم ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله آبادیان شهردار منطقه هفت تهران در آخرین جلسه کنترل پروژه های منطقه هفت ضمن تبریک ماه مبارک رمضان  وهمچنین تبریک پیشاپیش سال نو گفت: امروز آخرین جلسه ما در سال 1402 است و همان طور که در ابتدای دوره برنامه ارائه دادم قرار بود جزو مناطق پیشگام در ارائه خدمت به شهروندانم باشیم و در اجرای پروژه ها برنامه ریزی دقیق داشته باشیم  و به لطف پروردگار به جز جند مورد محدود انتظار ما محقق شده است و امیدواریم باقیمانده کارها هم باید تا انتهای فروردین انجام شود. 

او ضمن تشکر از فعالیت همه همکاران در سال جاری گفت: در سال آینده پروژه های محله ای کماکان ادامه خواهد یافت و با توجه به این که اعتبارات خوبی در سال آینده برای منطقه ما در نظر گرفته شده است باید تمهیدات و برنامه ریزی دقیق و منظمی داشته باشیم که بتوانیم در سال آینده پروژه ها و برنامه های توسعه شهری در منطقه هفت به خوبی پیش ببریم. 

آبادیان به افتتاح ایستگاه های مترو در روزهای قبل اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور شهردار و افتتاح ایستگاه متروی بهارشیراز، آقای شهردار تاکید کردند که ایستگاه سرباز نیز باید به زودی افتتاح شود. همکاران من به خوبی می دانند که ایستگاه بهارشیراز از ابتدای کار ما، متوقف شده بود اما با تلاش و کوشش شبانه روزی دوستان در منطقه هفت این ایستگاه به بهرداری رسید و مردم هم اکنون از آن استفاده می کنند. ایستگاه سرباز نیز طبق برنامه ریزی انجام شده تا آبان سال آینده افتتاح خواهد شد. ورودی دوم ایستگاه سهروردی نیز در فروردین سال آینده افتتاح خواهد شد. 

او افزود: پروژه زرین گلاب در مرحله تجهیز کارگاه است و پارکینگ شهید قنبرزاده هم که یک گود رها شده بود با پیگیری های مدیران منطقه تعیین پیمانکار شده و به لطف خدا در سال آینده افتتاح می شود و 700 پارکینگ به ظرفیت پارکینگ های منطقه هفت اضافه خواهد شد. 

شهردار منطقه هفت در ادامه به برخی برنامه های دیگر شهرداری در سال آینده اشاره کرد و گفت: دسترسی مردم به چهار باغ آزاد شده و انتظار ما این است که با نصب یک سازه در محله نیلوفری و سهروردی تحول ایجاد خواهد شد. مشکل اراضی پاکستان هم  با جدیت در حال پیگیری می باشد
او همچنین گفت: افتتاح خانه خبرنگاران در منطقه که به زودی افتتاح خواهد شد می تواند یک تحول و یک اتفاق مبارک برای جامعه رسانه ای کشور باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح راه آهن رشت - کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی
  • اتمام عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت کاسپین در انزلی
  • افتتاح‌های مترویی منطقه هفت در سال آینده ادامه دارد 
  • پنجم شدن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در بین مناطق آزاد و ویژه کشور
  • افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال آینده هم ادامه دارد
  • حمایت چین از گسترش فعالیت‌های اقتصادی در افغانستان
  • افتتاح ۲ کارخانه تولیدی در کرمان
  • کاشت ۲۰ هزار اصله نهال در مسیر جاده بین‌المللی سرخس-مشهد
  • آمادگی کردستان برای توسعه روابط اقتصادی و صنعتی با چین
  • پروژه‌های گردشگری می‌تواند سیمای سیستان وبلوچستان را تغییر دهد