Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز (دوشنبه) از چین خواست مرز خود با کره شمالی را امن نگه دارد.

وی در حساب توییتر خود نوشت: «چین باید مرز خود با کره شمالی را محکم و امن نگه دارد تا زمانی که با این کشور (کره شمالی) به یک توافق برسیم. منظور این است که اخیرا افراد زیادی از مرز این کشور عبور کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من می خواهم این اتفاقی که گفتم بیفتد تا زمانی که کره شمالی توافقی را امضا کند».

وی این اظهارات را در حالی مطرح کرد که قرار است در ماه ژوئن سال جاری میلادی با «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی، درباره برنامه های هسته ای این کشور یک ملاقات داشته باشد. اشتیاق دونالد ترامپ برای ملاقات با رهبر کره شمالی همه مقامات آمریکایی را متعجب کرده است.

این در حالی است که پیونگ‌یانگ پیشتر اعلام کرد اگر آمریکا همچنان بر خلع سلاح هسته ای یکجانبه کره شمالی تأکید کند، نشست آتی کیم جونگ اون  با دونالد ترامپ لغو خواهد شد. در پی ادامه رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی، کره شمالی نشست مقامات عالی رتبه خود با کره جنوبی را که قرار بود چهارشنبه هفته گذشته برگزار شود، لغو کرد. 

کره جنوبی نیز اقدام کره شمالی در به تعویق انداختن نشست مقامات دو کره را تأسف آور توصیف کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب ترامپ برای ایجاد صلح میان ایران و اسرائیل

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی ادعا کرد که اگر رییس جمهور این کشور بودم، بدون شک ایران را وارد توافق ابراهیمی (سازش کشور‌های عرب با رژیم اسرائیل) می‌کردم.

به گزارش "الجزیره انگلیسی", ترامپ در مصاحبه با شبکه "فاکس نیوز" با اشاره به چاک شومر رهبر یهودی اقلیت سنا گفت که وی، "اسرائیل را رها " و "به صورت واضح اعلام کرد که از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل حمایت نخواهد شد. "

ترامپ افزود که اسرائیل به دلیل "پیروی از" دموکرات‌ها و وفادار ماندن بیش از حد به آنها دچار خطا شده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا در پیامی به نتانیاهو گفت: "من فکر می‌کنم باید این کار (پیروی از دموکرات ها) را به سرعت به پایان برسانید و به دنیای صلح بازگردید.

منبع: ایرنا

tags # دونالد ترامپ ، ایران ، اسرائیل سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب ترامپ برای ایجاد صلح میان ایران و اسرائیل
  • پشت پرده حمام خونِ دونالد ترامپ!
  • افزایش فشارهای ترامپ برای پیگرد قضایی لیز چنی
  •  تهدید ترامپ درباره خودروهای چینی
  • (ویدئو) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • فیلم| ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ:اگر من انتخاب نشوم، حمام خون راه خواهد افتاد
  • ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • (ویدئو) ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • دادگاه پرداخت حق السکوت ترامپ به تعویق افتاد