Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-19@04:44:19 GMT

اختلالات اینترنت به‌دلیل فیلترینگ تلگرام است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۷۵۰

اختلالات اینترنت به‌دلیل فیلترینگ تلگرام است

ایران اکونومیست -  به گزارش ایران اکونومیست؛ فلاح جوشقانی - معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اظهار نظر برخی نمایندگان مجلس در خصوص اختلالات اینترنت گفت: اختلالات اینترنت که این روزها شاهدیم و البته همواره پیگیری هم کرده‌ایم و بسیاری از آن‌ها نیز رفع شده، به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تأکید کرد که هیچ کاهش سرعتی در پهنای باند اینترنت اعمال نشده است.
 
وی ادامه داد: وزارت ارتباطات اختلالات محتمل ناشی از فیلترینگ را قبلا اعلام کرده و مراجع تصمیم‌گیر با اطلاع از این موضوع تصمیم‌گیری کرده‌اند.
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پیگیری این سازمان افزود: به صورت مرتب و ۲۴ ساعته پیگیر گزارشات مردمی و اصلاح کیفیت و حداقل سازی عوارض تحمیلی هستیم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست اختلالات اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با راه اندازی ۱۹ سایت ۴۳ روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند

 حسین ساجدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان کرمان گفت: در یک ماه اخیر با احداث ۱۲ سایت جدید و ارتقاء ۷ سایت در روستا‌های شهرستان‌های بم، شهربابک، فاریاب، جیرفت، عنبراباد، کرمان، کوهبنان، منوجان، نرماشیر، رفسنجان، انار، بافت، سیرجان و فهرج به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

ساجدی باتوجه به شتاب بخشی به روند اجرای شبکه ملی اطلاعات و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پایدار، پرسرعت و امن در مناطق روستایی اظهارکرد: در ۴۳ روستای شهرستان‌های کرمان جمعاً ۴۹۷۴ خانوار و پوشش جمعیتی ۱۶۱۸۶ نفر با اعتباری بالغ بر ۸۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری با کیفیت مناسب به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی در ادامه افزود: در همین راستا با راه اندازی ۹سایت جدید ایرانسل مجهز به تکنولوژی نسل دوم، سوم وچهارم و ۱۰سایت همراه اول جدید و ارتقاء به تکنولوژی نسل چهارم به اینترنت پرسرعت و خدمات منحصر به فرد آن برخوردار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • با راه‌اندازی ۱۹ سایت، ۴۳ روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • با راه اندازی ۱۹ سایت ۴۳ روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • گزارش ۲۰۲۳ استاتیستا: ایران چهارمین کشور با بیشترین قطعی اینترنت و بیشترین خسارت (+جدول)
  • ​​​​​​​اختلالات گسترده در اینترنت قاره آفریقا
  • اختلالات روانی؛ واقعیت پنهان جراحی‌های زیبایی افراطی
  • تجهیز ۶ روستای خوزستان به اینترنت پرسرعت
  • اینترنت در برخی نواحی آفریقا قطع شد
  • اینترنت در غرب و مرکز آفریقا قطع شد
  • روستای تنگ پل مسجدسلیمان زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت
  • قطع اینترنت سال 98 به اراده من نبود