Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری شرکت پیام، گفت: روند رو به رشد سرمایه‌گذاری در منطقه اقتصادی پیام حاکی از استقرار و افتتاح ده‌ها پروژه در آینده ای نزدیک خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عقاب نشین اظهار داشت: با توجه به زیر ساخت‌ها و ویژگی‌های موجود در فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام که برای سرمایه‌گذاران وجود دارد، این امکانات باعث جذابیت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی شده و موجبات استقبال آنها را فراهم ساخته و از سوی دیگر، باعث ایجاد رونق در منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح کارخانه ماکوفارما فردآور در روزهای گذشته افزود: افتتاح کارخانه ماکوفارما فردآور، نمونه‌ای از شرکت‌هایی است که به دلیل وجود این زیرساخت‌ها در منطقه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. قوانین منطقه ویژه پیام، مسیر سرمایه گذاری را کوتاه کرده و خدمات خوبی به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری شرکت پیام خاطرنشان کرد: ۱۵۲ واحد صنعتی در فرودگاه مستقرند که از این تعداد ۸۰ واحد آن در سال گذشته عقد قرار داد کرده‌اند. 

عقاب‌نشین در پایان از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت کرد برای یک‌بار هم شده از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 سرمایه سرمایه گذاری پیام منطقه موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای ۶۳ با افتتاح مجتمع گردشگری

ایسنا/گیلان با افتتاح مجتمع گردشگری به میزان سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریالی در منطقه آزاد انزلی برای ۶۳ نفر ایجاد اشتغال شد.

 با حضور دکتر حجت اله عبدالملکی، نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، امروز ۲۸ اسفند ماه، طرح سرمایه گذاری مجتمع گردشگری در پارک ساحلی این منطقه با ایجاد اشتغالزایی برای ۶۳ نفر مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

این مجموعه گردشگری، تفریحی، اقامتی افتتاح شده در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع، دارای امکاناتی همچون ۱۷ واحد اقامتی با ۱۱۰ تخت مسافرتی برای اقامت گردشگران ورودی به فاز تجارت و گردشگری منطقه همچنین رستوران ساحلی است که جهت احداث و تجهیز این مجموعه ۸۰۰ میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده است.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی طرح سرمایه گذاری فوق که زمینه اشتغالزایی مستقیم برای ۶۳ نفر را فراهم کرده، یکی از بسته‌های سرمایه گذاری کیمیا، سازمان منطقه آزاد انزلی در حوزه گردشگری است که در سال‌جاری تهیه و تدوین شده و با اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان با استقبال سرمایه گذاران مواجه شده است.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور که در سال‌۱۴۰۲ میزبان حدود ۱۲ میلیون گردشگر بوده، تکمیل و تنوع بخشی به امکانات و زیرساخت‌های مختلف گردشگری، تفریحی و اقامتی با استانداردهای بین المللی جهت جذب توریسم در قالب بسته های سرمایه گذاری کیمیا در دستور کار قرار دارد و طی سال ۱۴۰۳ و سالهای آتی چندین طرح سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح راه آهن رشت - کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی
  • اتمام عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت کاسپین در انزلی
  • ایجاد اشتغال برای ۶۳ با افتتاح مجتمع گردشگری
  • افتتاح‌های مترویی منطقه هفت در سال آینده ادامه دارد 
  • پنجم شدن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در بین مناطق آزاد و ویژه کشور
  • افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال آینده هم ادامه دارد
  • حمایت چین از گسترش فعالیت‌های اقتصادی در افغانستان
  • کاشت ۲۰ هزار اصله نهال در مسیر جاده بین‌المللی سرخس-مشهد
  • آمادگی کردستان برای توسعه روابط اقتصادی و صنعتی با چین
  • پروژه‌های گردشگری می‌تواند سیمای سیستان وبلوچستان را تغییر دهد