Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@09:38:08 GMT

نظر عجیب وزیر دانمارکی درباره ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۷۵۷

فرهنگ > دین و اندیشه - ایسنا نوشت: یک وزیر دانمارکی که دیدگاه‌های ضد مهاجرتی سفت و سختی دارد، امروز دوشنبه از مسلمانان خواست تا در طول ماه رمضان و شروع روزه‌ها مرخصی بگیرند زیرا از نظر او این اعمال برای همه "خطرناک" است!

 به نقل از خبرگزاری فرانسه، اظهارات اینگر استویبرگ، وزیر مهاجرت و همبستگی دانمارک که عضو حزب راست میانه لیبرال است، پس از آغاز ماه مبارک رمضان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مطلبی برای نشریه بی‌تی نوشت: "می‌خواهم از تمام مسلمانان بخواهم در طول ماه رمضان برای پیشگیری از تبعات منفی برای مابقی جامعه دانمارک از محل کارشان مرخصی بگیرند!"

او همچنین ابراز نگرانی کرد که روزه گرفتن به "امنیت و سازندگی" لطمه بزند.

استویبرگ سال گذشته هم بابت انتشار تصویری در فیس‌بوک که کیکی به مناسبت پنجاهمین اقدام دانمارک برای تشدید قوانین مهاجرتی بود، جنجال به پا کرد.

این جزو یکی از سخت‌ترین تدابیر پلیس دانمارک در سال ۲۰۱۶ علیه مهاجران بود که اجازه می‌داد مقام‌ها وسایل با ارزش مهاجران را توقیف کنند. این کشور طی ۱۵ سال گذشته سیاست‌های مهاجرتی خودش را سخت‌تر کرده است و تاکید دارد که مهاجران باید رسوم و زبان دانمارک را بیاموزند تا با بازار کار منطبق شوند.

2323

کلید واژه‌ها : ماه رمضان - اتحادیه اروپایی - مهاجرت غیرقانونی - مهاجرت -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ماه رمضان اتحادیه اروپایی مهاجرت غیرقانونی مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفردرناهای مهاجر آذربایجان‌غربی به سیبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عزیز عطایی افزود: دُرناها، مرغابی و سایر پرندگان مهاجر که برای زمستان گذرانی به تالاب‌های این استان سفر کرده بودند، اکنون در حال بازگشت به عرض‌های شمالی و در نهایت سیبری هستند.

او اضافه کرد: این استان در کریدور مهاجرتی این گونه‌ها قرار دارد و در پاییز تعدادی از این پرندگان به سمت مناطق شمال آفریقا، جنوب اروپا و اروپای مرکزی پرواز می‌کنند.

تالاب‌های آذربایجان‌غربی به دلیل امنیت و شرایطی زیستی مناسبی که برای پرندگان دارد، استراحتگاه بسیار مناسبی برای انواع پرندگان مهاجری است که همه ساله در مسیر پرواز خود وارد آنها می‌شوند.

استان آذربایجان غربی کریدور مهاجرتی پرندگان بوده و این مهاجرت تا پایان فروردین ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • خبرنگار دانمارکی: یورگن کلوپ اهل توهین نیست؛ او واکنش محترمانه‌ای داشت
  • توافق ضد مهاجرتی اتحادیه اروپا با مصر
  • سفر درناها از آذربایجان‌غربی به مقصد سیبری آغاز شد
  • عجیب‌ترین فتواهایی که در ماه رمضان صادر شده است
  • در فضا غذا بخورید!
  • سفردرناهای مهاجر آذربایجان‌غربی به سیبری
  • لرد فوتبال اروپا، گزارشگر و بازیگر شد!
  • ورود مهاجران افغانستانی به ایران بیشتر از خروج آن‌ها است
  • اتحادیه اروپا برای مهار مهاجران دست به دامن مصر می‌شود
  • ورود مهاجران افغانستانی به ایران بیشتر از خروج آنها است