Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن تبریک برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا و انتخاب مجدد نیکلاس مادورو، گفت: برگزاری انتخابات و نتیجه حاصل از آن برغم فشارهای داخلی و تهدیدات و تحریم های خارجی، یک موفقیت و پیروزی بزرگ برای مردم سالاری در ونزوئلا و دولت و ملت این کشور است.

بهرام قاسمی افزود: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است طرف های خارجی با توجه به نتایج این انتخابات، به رای مردم ونزوئلا احترام بگذارند و از برقراری ثبات سیاسی و توسعه اقتصادی در این کشور حمایت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر بر همبستگی عمیق با دولت و ملت ونزوئلا تاکید و آمادگی کامل خود را برای تقویت هر چه بیشتر و همه جانبه روابط دوجانبه اعلام می کند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بهرام قاسمی احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکاشنکو: نتیجه انتخابات روسیه پیام روشنی به مداخله‌های غرب بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «الکساندر لوکاشنکو» ریییس‌جمهور بلاروس اعلام کرد که نتیجه انتخابات روسیه، پیروزی بر مداخله‌های غرب در امور داخلی روسیه بود.

وی دراین‌باره گفت: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری روسیه پیام روشنی به غرب می دهد که نمی تواند روسیه را از درون منفجر کند. این یک پیام روشن برای غرب بود که همیشه به دنبال برهم‌زدن اوضاع داخلی روسیه است. موقعی که در میدان نبرد و عرصه نظامی شکست می‌خورند، تلاش دارند تا اوضاع داخلی را برهم بزنند که دراینجا نیز شکست خوردند.

وی همچنین تأکید کرد که «هیچ کس نمی تواند چیزی را به مردم بلاروس و روسیه تحمیل کند. تجزیه و تحلیل چگونگی برگزاری انتخابات روسیه پیش از انتخابات ریاست جمهوری بلاروس در سال ۲۰۲۵ به مصلحت خواهد بود.

لوکاشنکو همچنین چگونگی سازماندهی روند انتخابات در روسیه را ستود. وی دراین‌باره گفت: به طور طبیعی، رییس جمهور [ولادیمیر پوتین] باید کار زیادی می کرد، شما این را دیدید، خستگی ناپذیر. او به سراسر روسیه سفر کرد، از مکان های مختلف بازدید کرد و به سوالات حیاتی مردم روسیه پاسخ داد. برنامه ریزی و روند برگزاری انتخابات عالی بود. چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. همه بسیج و متحد شدند. مردم میهن پرست بودند و نتیجه عالی بود. این برای ما درسی است.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه دیروز دوشنبه اعلام کرد با شمارش ۱۰۰ درصد آرا «ولادیمیر پوتین» با کسب ۸۷.۲۸ درصد آرا پیروز این دوره از انتخابات ریاست جمهوری روسیه شد.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه همچنین اعلام کرد که «نیکولای خاریتونوف» معاون حزب کمونیست روسیه ۴.۳۱ درصد، «لئونید اسلوتسکی» رئیس کمیته امور بین الملل مجلس دوماً با ۳.۲۰ درصد، «ولادیسلاو داوانکوف» ا ز حزب «شخصیت‌های جدید»، ۳.۸۵ درصد آرا را به دست آورده‌اند.

انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه از روز جمعه آغاز شد و تا روز یکشنبه ادامه داشت. این نخستین بار در تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه بود که فرایند اخذ رأی طی ۳ روز انجام می‌شد.

کد خبر 6058537

دیگر خبرها

  • لوکاشنکو: نتیجه انتخابات روسیه پیام روشنی به مداخله‌های غرب بود
  • معاون وزیر کشور : داعش دستورالعمل داده بود که به رأی‌دهنده‌ها در ایران حمله کنند؛ ما پیش از انتخابات اعلام نکردیم تا مردم نگران نشوند
  • مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند
  • «مادورو» رسماً نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • «مادورو» رسما نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد 
  • برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ایران
  • مادورو نامزد ریاست جمهوری ونزوئلا شد
  • مادورو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • مادورو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شد
  • آنتونوف: مداخله خارجی خلالی در انتخابات روسیه ایجاد نمی‌کند