Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد استان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان هزار و 740 سبد کالا بین خانوارهای زیرپوشش این نهاد،با اولویت خانوارهای دارای یتیم، بی سرپرست و دارای سرپرست بیمار و سالمند توزیع می شود.
عباس اهرابی بابیان اینکه مددکاران، سبدهای کالاها را توزیع می کنند و نیازی به مراجعه حضوری مددجویان نیست گفت: این سبدهای غذایی شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، چای و سایر اقلام خوراکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش هر سبد غذایی را 500 تا 800 هزار ریال اعلام کرد و گفت: هم اکنون 30 هزار خانوار زیر پوشش حمایت های این نهاد قرار دارند که بیش از شش هزار نفر آنان، فرزندان یتیم و محسنین، 17هزار نفر آنان زن سرپرست خانوار و 30 هزار نفر نیز سالمند هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مبارک رمضان اهرابی خراسان شمالی سبد کالا ماه رمضان زن سرپرست خانوار یتیم مددجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان

جلال شیخ پور، اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت‌ شغلی با اعتبار ۹ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال در سر فصل‌های مختلف حوزه‌های کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی با محوریت زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست نیزدر این نهاد اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته در راستای تامین مسکن مددجویان ۷۸۰ واحد مسکونی احداث شده است، خاطرنشان کرد: همچنین ۵۷۰ مورد کمک هزینه تعمیر مسکن و ۲۶۱ مورد احداث فضاهای جانبی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه کمک هزینه خرید مسکن مددجویی نیز جهت تامین ۸۷ به مددجویان پرداخت شده است، افزود: همپچنین بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی را امضا کرده اند که ۹۴۵ واحد سهمیه لرستان می باشد و ۷۱۰ مورد تاکنون شروع شده و در دست ساخت است.

شیخ‌پور اضافه کرد: سال گذشته در تفاهم نامه‌ای دیگر عملیات ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی شروع شده و در حال تکمیل بوده که در بحث تعمیر مسکن مددجویان ۹۶۵ مورد اجرا و فضاهای جانبی نیز بیش از ۵۰۰ مورد انجام شده است.

وی بیان کرد: یک هزار و ۹۲ واحد مسکونی سال ۱۴۰۱تحویل مددجویان این نهاد شد و سال گذشته نیز ۲ هزار و ۵۵ واحد در استان اجرایی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ادامه داد: در مدت مذکور ۱۷هزار و ۸۰۸ مورد کمک هزینه اجاره مسکن با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد کمک شده است.

شیخ‌پور تصریح کرد: همچنین در راستای تامین مسکن مددجویان این نهاد یک هزار و ۳۹۳ مورد تسهیلات ودیعه مسکن با اعتبار ۵۲۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته چهار هزار و ۲۶۵ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد لرستان اهدا شد، گفت: این تعداد جهیزیه با مبلغ یک هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال اهدا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • پیش ثبت نام ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان