Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@07:02:52 GMT

فهرست نهایی تیم ملی کرواسی برای جام جهانی 2018

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۰۴

به گزارش ایلنا، تیم ملی کرواسی که یکی از پرستاره ترین تیم های ادوار اخیر خود را با ستاره ای متعدد در فاز هجومی از تیم های بزرگی چون بارسا، رئال مادرید، یوونتوس و اینتر در اختیار دارد، در گروه دشوار آرژانتین، ایسلند و نیجریه قرار گفته اما کروات ها امیدوارند با این خیل ستارگان، نمایش درخشان جام جهانی 1998 را تکرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست بازیکنان تیم ملی کرواسی به شرح زیر است:

دروازه بان ها : دانیل سوباسیچ (موناکو)، لاوره کالینیچ (خنت)، دومنیک لیواکویچ (دینامو زاگرب)

مدافعان: چورلوکا (لوکوموتیو مسکو)، دومایو ویدا (بشیکتاش)، ایوان استرینیچ (سمپدوریا)، ژوزه پیواریچ (دیناموکیف)، تین یدوای (بایرلورکوزن آلمان)، دژان لوورن (لیورپول)، ورسالیکو (اتلتیکومادرید)، متی میترویچ (کلوب بروژ)، کالتاکار (سالزبورگ)

هافبک ها: لوکا مودریچ (رئال مادرید)، ایوان راکیتیچ (بارسلونا)، متئو کواچیچ (رئال مادرید)، میلان بادلی (فیورنتینا)، مارسلو بروزویچ (اینتر ایتالیا) فیلیپ براداریچ (رایکا)

مهاجمان: ماریو مانژروکیچ (یوونتوس)، ایوان پریشیچ (اینترمیلان)، نیکو کالینیچ (میلان)، آندره کراماریچ (هوفنهایم)، مارکو پیاتسا (شالکه)، آنه ریبیچ (فرانکفورت)

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی جام جهانی روسیه سرمربی تیم ملی کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت جوایز کشتی‌گیران برتر رنکینگ کرواسی

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه جهانی کشتی برای نفرات برتر مسابقات رنکینگ خود جوایز نقدی درنظر گرفته و بر این اساس مبلغ ۱۰ هزار فرانک سوئیس (حدود ۷۰۰ میلیون تومان) از سوی فدراسیون کشتی به امیرحسین زارع، کامران قاسم پور، محمد نخودی، رحمان عموزاد، امیرعلی آذرپیرا، امیررضا معصومی، حسین ابوذری و عباس ابراهیم زاده در کشتی آزاد اهدا شد.
همچنین جوایز فردین هدایتی و علیرضا مهمدی در کشتی فرنگی نیز به حسابشان واریز شد. مبلغ پرداخت شده در آینده به صورت تهاتری در حساب فدراسیون با اتحادیه جهانی کشتی لحاظ می‌گردد. در این مراسم محسن فرح وشی قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد نیز حضور داشت.

کد خبر 6057096 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ اینتر صدرنشین + عکس
  • رکوردداران شکست‌ناپذیری پیاپی در قرن 21؛ بایرلورکوزن در آستانه عبور از بارسلونا و رئال مادرید!
  • جوایز کشتی گیران برتر رنکینگ کرواسی پرداخت شد
  • لالیگا در چنگ رئال مادرید؛ بارسا رویاپردازی می‌کند
  • پرداخت جوایز کشتی‌گیران برتر رنکینگ کرواسی
  • رئال مادرید-منچسترسیتی: یک جنگ و هزاران کشته!
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • درخواست ستاره انگلیسی: من را بفروشید تا به رئال بروم!
  • امباپه به پی‌اس‌جی قول داد
  • ایوان تونی: اگر برنتفورد من را بفروشد، هم خودش سود می کند، هم من می توانم به رئال مادرید بروم!