Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی کاراته اظهار داشت: خوشحالم برای دومین بار توفیق حضور در تیم ‌های ملی کاراته را بدست آوردم من حساب ویژه‌ای روی کاراته باز کرده‌ام.

وزیر ورزش گفت: کاراته مادر ورزش‌های رزمی است و فکر می‌کنم در رشته‌های رزمی کاراته اول بوده است بعد رشته‌های رزمی دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه اعتقاد داشته‌ایم استعداد و ظرفیت‌های زیادی در نقاط کشور در رشته کاراته داریم. 

وی در ادامه بیان داشت: بالاخره شما جزو نخبگان و برگزیدگان هستید که برای حضور در مسابقات لیگ‌های مختلف قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی اندونزی تلاش می‌کنید. من زمانی که این رشته المپیکی شد خوشحال شدم یقین دارم در المپیک 2020 توکیو مدال‌های خوشرنگی کسب خواهید کرد. فرجی رئیس فدراسیون کاراته گفته است جوایز آسیایی خیلی بین بچه‌ها انگیزه ایجاد کرده است و این را بدانید که پاداش المپیک 2 برابر است. باید به این نکته اشاره کنم در رنکینگ آسیایی رنگ مدال‌های طلا بسیار مهم است. آن چیزی که رتبه بندی کشورها را مشخص می‌کند مدال طلا است به همین دلیل جوایز مدال طلا به نحو چشمگیری افزایش داده‌ایم. ما با این تشویق می‌خواهیم قدردان آن کاری که انجام داده‌اید باشیم. واقعاً امیدوارم در المپیک 2020 شما نتیجه بگیرید و از نزدیک من همیشه نتایج را رصد می‌کنم و خیلی امیدوار هستم که شما می‌توانید مدال طلا را در المپیک 2020 به کاروان ورزش ایران اضافه کنید.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: یقین دارم با این کادر فنی و شما بازیکنان این اتفاق رخ می‌دهد. حتماً در المپیک 2020 به امید خدا مدال طلا می‌گیرید. من این قول را از فرجی گرفته‌ام که شما می‌توانید در المپیک 2020 مدال بگیرید. خواهش من از شما این است در عرصه ورزش شایعات زیادی مطرح است و 95 درصد شایعات دروغ است. این شایعه‌ها را شما باور نکنید، ما همان قول مدال سکه را که داده بودیم متناسب با آئین‌نامه‌ها پرداخت خواهیم کرد. اگر یک مقدار تأخیر شده باید بگویم قرار بود اسفندماه سال گذشته پرداخت شود اما به دلیل مشغله کاری پایان سال این مراسم قرار است فردا با حضور رئیس جمهور انجام شود. فردا همان حواله سکه به شما ارائه می‌شود نه واحد داریم نه شرکت واحد (با خنده) فردا حواله‌ها ارائه می‌شود و چند روز آینده شما می‌توانید سکه‌ها را دریافت کنید.

سلطانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم تخصیص و رقم بودجه کاراته پررنگ‌تر خواهد شد. صالحی امیری هم همین دید را دارد و در مذاکرات و مشورت‌هایی که داشتیم در مورد قانون منابع‌ تصمیم گرفتیم متناسب با رشته‌هایی که افتخار آفرینی می‌کنند آنها را تسویه کنیم.

سلطانی‌فر در واکنش به صحبت‌های ذبیح‌الله پورشیب مبنی بر اینکه ما هیچ شغلی را نداریم و انتظار داریم مسئولان ورزش این بستر را برای ما فراهم کنند، گفت: حرف‌های شما درست است. باید مسائل مربوط به استخدام را مد نظر بگیریم. داریم با هماهنگی کمیته ملی المپیک و معاونت‌ها مختلف این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

سلطانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: برای کاراته آرزوی موفقیت دارم. انتظار ما از کاراته زیاد است و امیدواریم که انشاالله در جاکارتا و رویدادهای بین‌المللی یکی دو سال پیش رو مثل همیشه بدرخشید. امیدوارم در المپیک 2020 مدال طلا بگیرید که این موضوع دور از دسترس نیست، ما بررسی می‌کنیم و می‌بینیم که این ظرفیت‌ها در کاراته وجود دارد. در هر صورت ما وظیفه خود می‌دانیم که از همه ابعاد کمک کنیم تا بدانید که هیچ کمکی را دریغ نمی‌کنیم. هماهنگی بسیار خوبی بین دست‌اندرکاران و ادارات کل استان‌ها به وجود آمده که کاراته و ورزش ایران را حمایت کنیم.

سلطانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود گفت: باید دعواها و اختلافات را کم کنیم چون در هیچ جامعه‌ای پر استرس و متشنج هیچ عرصه‌ای رشد نخواهد کرد. باید آرامش و همدلی را در کاراته مهیا کنیم.

وی در مورد پیش‌بینی نتیجه فوتبال در جام جهانی گفت: ما قول داده‌ایم به مردم تمام امکانات را فراهم کنیم و با تمام توان از حیثیت ورزش ایران دفاع کنیم. روز گذشته هم همین صحبت‌ها مطرح شد، نتایج قابل پیش‌بینی نیست من فکر می‌کنم باید 25 ، 30 و 4 تیر منتظر نتایج فوتبال در جام جهانی روسیه باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از انتخابات کمیته ملی المپیک شما گفته بودید از ظرفیت‌های کیومرث هاشمی قرار است استفاده شود، گفت: کیومرث هاشمی همین الان هم مشاور من است. 

وی در پاسخ به این سوال که قرارداد کی‌روش به پایان رسیده آیا با او دوباره قرارداد بسته می‌شود یا خیر، گفت: در مورد کی‌روش فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرد و تصمیم‌گیرنده اصلی آنها هستند.

وزیر ورزش پس از پایان صحبت‌های خود هنگام خروج از درب خروجی سالن تمرین با صحبت‌های ذبیح‌الله پورشیب روبرو شد که وی مدعی شد ما از شما درخواست می‌کنیم پاداش مدال آوران در مسابقات وورلد گیمز لهستان را پرداخت کنید و وزیر ورزش گفت: ما متناسب با آئین نامه انجام می‌دهیم. آئین نامه داریم و تمام پاداش ها مصوب شده است. اگر شما 5 بار دیگر نیز سوال کنید بنده همین را خواهد گفت.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: ورزشکاران امسال ۳۷۹ مدال جهانی گرفتند

نشست خبری سخنگوی وزارت ورزش برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری که امروز یکشنبه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، درخصوص وظایف وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در قانون اهداف و وظایف، هفت وظیفه برای وزارت ورزش مشخص شده که شامل بخش‌های مختلفی از جمله ورزش همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای، فرهنگی و ... می‌شود. ما در سال جاری شاهد دو اتفاق و رویداد در ورزش کشور بودیم. یکی از آنها دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب بود که برای اولین بار ورزشکاران نوجوان و جوان زورخانه‌ای به اجرای برنامه پرداختند. در آن دیدار که رضایت‌مندی رهبر را نیز به دنبال داشت، ایشان از عملکرد وزارت ورزش رضایت داشتند. ایشان ۲۳ بار از کلمه تشکر استفاده کرد و ۱۰ بار به صورت اختصاصی از ورزشکاران تشکر کرد.

وی گفت: دومین اتفاق حضور رییس جمهور در وزارت ورزش و جوانان بود. معاونان وزارت ورزش گزارش‌هایی را داشتند و رییس جمهور نیز تاکیداتی را برای مسوولان داشت. همچنین هشت مصوبه در شورای عالی ورزش به تصویب رسید. البته درباره پروژه‌ها نیز تصمیماتی گرفته شد که چگونه به اتمام برسند. همچنین مشخص شد که از ظرفیت سایر دستگاه‌ها نیز استفاده شود.

اسبقیان به سند ملی آمایش سرزمینی اشاره کرد و افزود: این سند در دست تدوین است تا هر رشته در شهر مشخص که مهد آن است، بیشتر رشد کند. این سند برای ما اهمیت زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی بحث برنامه و سند ملی پیشرفت ورزش کشور است که نقشه راه و چشم‌انداز ورزش ایران را مشخص می‌کند. در این برنامه اهداف مختلف پیش‌بینی شده تا به آنها در طول سال‌های آینده دست پیدا کنیم.

اسبقیان ادامه داد: ین سند شامل دو بخش است؛ چشم‌انداز و راهبردها و همچنین نحوه پیاده سازی برنامه‌ها.

وی همچنین با اشاره به موفقیت‌های ورزش در سال گذشته، یادآور شد: تا پایان بهمن ۳۷۹ مدال جهانی، ۶۶۳ مدال آسیایی و ۴۱۲ مدال بین‌المللی کسب شده است.

با توجه به قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش که توجه به ورزش بانوان است، باید بگویم که بانوان تا امروز ۸۱۷ مدال در رویدادهای مختلف کسب کرده‌اند. همچنین ۴۶ میزبانی در بخش بانوان داشته‌ایم و ۵۳۳۳ نفر نیز در این رویدادها شرکت کردند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت ورزش ایران در سال ۱۴۰۲
  • ورزش ایران در سال ۱۴۰۲؛ از هانگژو تا تغییر وزیر
  • بدو بدوی شب عیدی استقلال و پرسپولیس!
  • تعداد عجیب ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس
  • تجدید نظر اسپانیایی‌ها در مورد پاداش‌های المپیک و پارا
  • اسبقیان: ورزشکاران امسال ۳۷۹ مدال جهانی گرفتند
  • آرزوی کسب مدال‌های خوش رنگ المپیکی توسط ورزشکاران قزوینی
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • علی داودی: مطمئنم در پاریس مدال می‌گیرم
  • ۱۴۰۳ ، سال پرتلاطم ورزشی است