Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@03:41:07 GMT

سلطانی‌فر:از فرجی قول کسب مدال طلای المپیک گرفته‌ام

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۶۲

سلطانی‌فر:از فرجی قول کسب مدال طلای المپیک گرفته‌ام

وزیر ورزش و جوانان گفت: مطمئنم در بازی‌های آسیایی جاکارتا، میادین دیگر و به خصوص المپیک شاهد درخشش رشته کاراته خواهیم بود.

به گزارش مشرق، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از تمرینات کاراته در جمع ملی‌پوشان اظهار داشت: خوشحالم برای دومین بار فرصت بازدید از تمرینات تیم ملی کاراته را پیدا کردم و من روی این رشته حساب ویژه‌ای باز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاراته مادر رشته‌های رزمی است و در ایران نیز ابتدا شاهد ورود این رشته و در ادامه دیگر رشته‌های رزمی بودیم.

وی تصریح کرد: شما 20 نفر عصاره استعدادها و ظرفیت‌های رشته کاراته در شهرها و مناطق ایران هستید و من بعد از شنیدن خبر المپیکی شدن این رشته بسیار خوشحال شدم. یقین دارم کاراته در اولین حضور خود در المپیک 2020 مدال‌های خوش رنگی را کسب خواهد کرد. رئیس فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با من اعلام کرد بازیکنان تیم ملی از شنیدن خبر جوایز بازی‌های آسیایی خیلی خوشحال شدند و انگیزه زیادی در آنها ایجاد شده است و من به او گفتم جوایز المپیک را دو برابر نیز خواهیم کرد.

سلطانی‌فر ادامه داد: در رده‌بندی رنکینگ کشورها در بازی‌های آسیایی و مسابقات المپیک کسب مدال طلا بسیار حائز اهمیت است و آن چیزی که تفاوت کشورها را در رنکینگ رقم خواهد زد تعداد بیشتر مدال طلا است. بر همین اساس قصد داریم جوایز مدال طلا در بازی‌های المپیک را نسبت به بازی‌های آسیایی افزایش داده تا انگیزه بازیکنان افزایش پیدا کند که آنها متوجه باشند ما قدردانی زحمات آنها هستیم. ما با این کار قصد داریم نشان بدهیم قدردان زحمات ورزشکاران هستیم و پاداشی متناسب با افتخارآفرینی آنها پرداخت می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: به طور مرتبط اخبار رشته کاراته را پیگیری و رصد می‌کنم و خیلی به موفقیت کاراته و کسب مدال طلای این رشته در  بازی‌های المپیک امیدوار هستم. یقین دارم با توجه به کادر فدراسیون کاراته و توانایی بازیکنان و مربیان در المپیک 2020 مدال طلا کسب خواهیم کرد و قول آن را نیز از فرجی دریافت کرده‌ام. در مورد جوایز نیز از بازیکنان و کادر فنی خواهش می‌کنم به شایعات دروغ توجه نکنند چرا که 95 درصد اخباری که در مورد جوایز و پاداش‌ها مطرح می‌شود دروغ است. مطمئن باشید ما همان قول‌هایی را که دادیم به افتخار‌آفرینان ورزش کشور پرداخت می‌کنیم، تاخیر در پرداخت جوایز سال گذشته نیز به خاطر شلوغی برنامه‌های ما در اسفند ماه بود، اما قرار است فردا (سه‌شنبه) با حضور ریاست محترم جمهور تمامی جوایز ورزشکاران متناسب با اساسنامه پرداخت شود. در پرداخت جوایز نیز نه از واحد و نه از اتوبوس خبری است و همان سکه‌هایی که قول ان را داده بودیم تقدیم ورزشکاران خواهیم کرد.

وی در خصوص ضعف امکانات رشته کاراته خاطر نشان کرد: از زمان حضور در وزارت ورزش تلاش کردیم متناسب با توقع و ظرفیتی که در رشته کاراته وجود دارد به این رشته امکانات و منابع اختصاص بدهیم و رقم بودجه این فدراسیون را نیز پررنگ‌تر کرده، قطعا صالحی امیری همین دیدگاه به رشته کاراته دارد و خوشبختانه با هماهنگی خوب و همگرایی بالا که میان وزارت ورزش و کمیته المپیک وجود دارد ما متناسب با منابع به رشته‌هایی که امید افتخارآفرینی برای ورزش ایران را دارند بودجه پرداخت می‌کنیم.

سلطانی‌فر تصریح کرد: در مورد مشکلات و گلایه‌های شخصی مربیان و ورزشکاران نیز حرف شما درست است و ما مسائل استخدامی ورزشکاران را با همکاری وزرای محترم دولت و کمیته ملی المپیک پیگیری خواهیم کرد. در گذشته محدودیت‌هایی برای استخدام فارغ‌التحصیلات رشته تربیت بدنی در وزارتخانه‌های مختلف وجود داشت اما ما به دنبال اصلاح اساسنامه استخدامی وزارتخانه‌ها هستیم تا آنها امکان جذب فارغ‌التحصیلان رشته تربیت بدنی که اکثرا از ورزشکاران و افتخارآفرینان ما نیز هستند داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان  با تاکید بر توقع بالای وزارت ورزش و جوانان از رشته کاراته، افزود: انتظارم از رشته کاراته زیاد است و کار شما سخت است، اما در کنار آن به کاراته امید نیز دارم و مطمئنم در بازی‌های آسیایی جاکارتا، میادین دیگر و به خصوص المپیک شاهد درخشش رشته کاراته خواهیم بود و این موضوع نیز دور از منطق نیست و منطبق بر توانایی‌های کاراته ایران است. امیدوارم شاهد اهتزاز پرچم ایران و نواخته شدن سرود کشورمان توسط ملی‌پوشان کاراته در میادین بین‌المللی باشیم و بدانید از هیچ کمکی به این رشته دریغ نخواهیم کرد. اگر امروز در عرصه ورزش آرامش وجود دارد و حاشیه‌ها جمع شده است دلیل همکاری خوب وزارت ورزش و کمیته المپیک است. ما توانستیم به برخی دعواها در ورزش کشور خاتمه بدهیم و همانطور که در جوامع توسعه یافته عدم تشنج باعث رشد آنها خواهد شد ما نیز به دنبال آرامش، همدلی و هماهنگی در ورزش کشور هستیم. من از ملی‌پوشان خواهش می‌کنم به شایعات توجه نکنند و مطمئن باشند در این صورت به موفقیت نیز دست پیدا خواهند کرد.

وی در خاتمه در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه عنوان کرد: همانطور که قول داده بودیم تمام امکانات را برای تیم ملی فراهم کردیم و مطمئنم تیم ملی نیز با تمام توان از حیثیت ورزش کشور دفاع خواهد کرد. روز گذشته در دیدار ملی‌پوشان با ریاست محترم جمهور نیز همین مسائل مطرح شد و مطمئنم بازیکنان ما با تمام توان به دنبال بازی خوب و کسب نتایج قابل قبول هستند.

سلطانی‌فر در خصوص پیش‌بینی نتایج تیم ملی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی من از نتایج تیم ملی فوتبال در روزهای 25 خرداد، 30 خرداد و 4 تیم ماه مشخص خواهد شد.

وی در خصوص تمدید قرارداد کارلوس‌کی‌روش عنوان کرد: در این زمینه همانطور که بارها اعلام کردم فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیرنده است.

وزیر ورزش و جوانان  در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان کرد، شما در مجمع کمیته ملی المپیک عنوان کرده بودید، از ظرفیت‌های کیومرث هاشمی در وزارت ورزش استفاده خواهید کرد گفت: هاشمی در حال حاضر مشاور بنده در امور مختلف است.

سلطانی‌فر در پاسخ به ادامه سوال خبرنگار که برای او حکمی نیز صادر خواهد شد، گفت: هاشمی مشاور من در امور مختلف است و حکمی برای او صادر نشده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی کمیته ملی المپیک مسعود سلطانی فر وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید دارنده سه طلای سوارکاری المپیک

به نقل از سایت insidethegames؛ شِن رُز سوارکار رشته پرش در تمرینات خود از روی مانع با اسب سقوط کرد و آسیب دیدگی وی به حدی بود که در بیمارستان بستری شد.

این سوارکار ۵۰ ساله که در مسابقات نیوزیلند دچار ضربه مغزی شدید، شکستگی استخوان ران و شکستگی لگن و دنده هایش شد. اسب او ویرژیل پس از سقوط در سلامت است و جراحات جزئی برداشته است.

آرزوی این سوارکار استرالیایی چهارمین حضور و کسب چهارمین مدال المپیک بود که با این مصدومیت حضور در المپیک در هاله ای از ابهام قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

دیگر خبرها

  • امیرحسین زارع به دنبال طلای پاریس؛ آرام باشید، پادشاه اینجاست! | سهمیه های المپیک
  • سه کشتی‌گیر کارمند شهرداری تهران شدند
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری شدند
  • سه قهرمان كشتى كارمند شهردارى شدند
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران شدند
  • مصدومیت شدید دارنده سه طلای سوارکاری المپیک
  • تجدید نظر اسپانیایی‌ها در مورد پاداش‌های المپیک و پارا
  • ۱۴۰۲ برای ورزش شنا پررونق بود/ چشم‌انداز کسب سهمیه المپیک در سال ۱۴۰۳
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم