Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جعفر عسگری در حاشیه نشست برنامه ریزی مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفت: این مراسم 13 خرداد از ساعت 9 صبح در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.
 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود : اعزام به مرقد مطهر امام خمینی (ره) امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان فقط از شهرستان های نزدیک به تهران از جمله کاشان و آران و بیدگل در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تمرکز دستگاه های اجرایی و فرهنگی به برگزاری مراسم ها در مرکز استان و شهرستان ها برای تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) معطوف شده است.
عسگری اضافه کرد: مراسم گرامیداشت شهدای 15 خرداد هم با حضور پیشگامان انقلاب اسلامی در استان برگزار می شود.
وی هم اندیشی مسئولان دستگاه های دولتی و اجرایی را یکی از اهداف این نشست بیان کرد و افزود: امسال مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان همزمان شده و همین مسئله باعث شده که اعزام گسترده به مرقد مطهر مانند سال های گذشته در دستور کار قرار نگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما تبلیغات اسلامی بزرگداشت رحلت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت مشترک حفظ اراضی ملی با مشارکت ۲۰ دستگاه اجرایی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت؛ همه عالم از آن خداوند و همه انفال است و تمامی انسان‌ها باید از این منابع استفاده کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی افزود: روح این انفال نباید تخریب، تصرف و نابود شود و باید یک تعادل بوجود آورد و همه باید از آن بهره‌مند شوند. 

وی گفت: در کنار یک شهر یک فضای تنفسی باید موجود باشد و این منابع طبیعی و انفال فضای تنفسی شهر‌ها هستند و کسانی که این انفال را نابود می‌کنند متجاوز‌ترین افراد هستند و همه باید در جلوگیری از تخریب طبیعت مسئولیت داشته باشیم. 

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان هم در این مراسم گفت: گشت‌های مشترک با هدف هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در این شورا برای حفظ اراضی بیت المال تشکیل شد. 

فرزاد بهشتی افزود: در ۱۱ ماهه گذشته ۸۱۸ هکتار زمین‌های کشاورزی که تصرف شد به بیت المال برگشت داده شد، ۱۷۴ هکتار اراضی رفع تصرف شد و ۴۰۹ هکتار از زمین‌های در بستر رودخانه رفع تصرف گردید.

 وی گفت: برای گشت نوروزی ۴ پایگاه بصورت ۲۴ ساعته فعال شده است و در اراضی شهر مقدس مشهد فعالیت خود را شروع کردند. 

شهردار مشهد هم در این مراسم گفت: از سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به حفاظت از اراضی و انفال شده است و در حوزه شهرداری متصرفان در ایام تعطیل بیشتر مشغول کار ساخت و ساز می شدند اما هم اکنون ۲۰ دستگاه بصورت مشترک مشغول حفاظت از منابع طبیعی هستند.

محمد رضا قلندر شریف افزود: بخشی از ارتفاعات جنوب شهر مشهد حدود ۳ هزار و ۶۰۰ هکتار است که با این گشت‌ها خیلی از تصرفات و ساخت و سازهای غیرمجاز از بین رفته است.

در پایان این مراسم ابلاغ اعضا شورا توسط رییس کل دادگستری به آنها اعطا شد و گشت‌های مشترک حفظ حقوق بیت المال در ایام نوروز و طول سال ۱۴۰۳ شروع بکار کرد.

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه تبریز: تکریم شهدا وظیفه ملی و انسانی است
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌های کنگره ملی شهدا
  • آمادگی برای سفر دوم دولت و کنگره شهدا اولویت‌های سمنان در سال ۱۴۰۳ است
  • باید دستگاه‌های اجرایی را برای بزرگداشت مقام معلم پای کار بیاوریم
  • حرم مطهر رضوی با ۱۶ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان
  • برگزاری مراسم یادواره خانگی شهید نوروز شیردل در خوی + تصاویر
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌
  • گشت مشترک حفظ اراضی ملی با مشارکت ۲۰ دستگاه اجرایی خراسان رضوی
  • ستاد اجرایی خدمات سفر شیراز افتتاح شد