Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@06:46:40 GMT

ایجاد بازارچه آبزیان در ساحل بوشهر تصویب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۷۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر ، روح االله نصرتی افزود: مقرر شده با همکاري شیلات و سرمایه گذاري بخش خصوصی این بازارچه در نوار ساحلی ساخته شود.

وي با اشاره به نبود بازار مستقل براي فروش آبزیان در نوار ساحلی بوشهر، ادامه داد: گردشگرانی که به بوشهر می‌آیند دوست دارند آبزیان را در ساحل خریداری کنند که تا کنون چنین جایی در این بندر نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرتی بیان کردد: در واقع این بازارچه نباید به چند فروشگاه ماهی و میگو محدود شود بلکه می‌تواند به عنوان بازار تخصصی فروش آبزیان مطرح باشد.

چند روز پیش غرفه‌هایی که در نزدیکی اسکله جُفرِه بوشهر به فروش آبزیان مشغول بودند به علت فعالیت غیرمجاز، تخریب شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایجاد بازارچه آبزیان بوشهر ساحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ اقامتگاه بوم‌گردی روستایی پذیرای گردشگران نوروزی بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: ۶۰ اقامتگاه بوم گردی روستایی پذیرای گردشگران و مهمانان نوروزی دراستان بوشهر است.

وحید جمالی در این باره گفت: روستاهای ساحلی استان بوشهر با پراکندگی در۱۰شهرستان استان سالانه بویژه در ایام نوروز که استان بوشهر دارای آب و هوای مناسبی است پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی است.
وی اضافه کرد: مراکز تفریحی ساحلی، تاسیسات آبی مانند جت‌اسکی و پدل برد در روستاهای ساحلی استان مجهز شده است.
جمالی گفت: فروشگاه‌های صنایع‌دستی، سوغات و غذاهای محلی، دسرها وشیرینی‌های مختلف و رنگارنگ را دراستان بوشهر ارایه می‌کنند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته همه این بوم‌گردی‌ها با تمام ظرفیت تکمیل شده است، به ایسنا گفت: روستای شاخص هاله عسلویه، قلعه حصار گناوه و دل آرام ساحلی تنگستان از جمله این مکان‌های دیدنی و تفریحی ساحلی در استان بوشهر است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • عرض میوه تنظیم بازار در استان بوشهر
  • هشدار هواشناسی برای این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی برای استان‌های ساحلی در شمال و جنوب کشور
  • سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر در حریم ۶۰ متری دریا + فیلم
  • تشدید گشت های جلوگیری از خرید و فروش غیر مجاز آبزیان در پردیس
  • همه چیز درباره بازار عرب‌های کیش
  • ایجاد ۱۱ هزار غرفه برای فروش در تهران
  • افزایش ارتفاع موج در خلیج‌ فارس و نوار ساحلی استان بوشهر
  • ۶۰ اقامتگاه بوم‌گردی روستایی پذیرای گردشگران نوروزی بوشهر