Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@19:44:03 GMT

۶۰ ورزشکار حدنصاب بازی‌های پاراآسیایی را بدست آوردند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۷۴

به گزارش وانانیوز، 

 بهمن رضایی، سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین درباره برگزاری سی‌و‌دومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور که به تازگی به میزبانی تهران برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات شاهد نظم بسیار خوبی بودیم و رقابت‌ها در زمان‌های پیش‌بینی شده انجام شد. ۵۲ داور (۴۰ نفر از داوران فدراسیون و ۱۲ نفر از داوران فدراسیون دوومیدانی) مسابقات این 3 روز را قضاوت کردند و رئیس فدراسیون نیز دو بار از رقابت‌ها بازدید داشتند و درجریان روند برگزاری مسابقات قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مسابقات ۲۵۶ ورزشکار مرد در قالب ۳۲ تیم و ۱۳۶ ورزشکار زن در قالب ۲۸ تیم شرکت کردند که البته این تعداد با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده برای هر استان شامل ۸ مرد و ۵ زن، بود و اگر سهمیه قائل نمی‌شدیم قطعا نفرات شرکت کننده بسیار بیش از این بود.

سرپرست انجمن دوومیدانی افزود: در این دور از مسابقات تعدادی از ورزشکاران توانستند در ماده‌های پرتاب وزنه کلاس‌های F32,33,34، پرتاب دیسک کلاس F56,44، پرتاب نیزه کلاس F34,56,57 رکورد پارالمپیک و جهان را جابجا کنند. در بخش بانوان نیز در پرتاب وزنه کلاس F33,57 رکورد آسیا و جهان شکسته شد، در پرتاب نیزه کلاس F57، پرتاب دیسک کلاس F56 رکوردهای خوبی زده شده که در حد 3 نفر اول پاراآسیایی و جهانی بود.

وی گفت: این رکوردها و نیز عملکرد کلی ورزشکاران نشانگر این بود که ورزشکاران در شهرستانها زیر نظر مربیان خود خوب تمرین کردند و جا دارد از زحمات همه مربیان استانی تشکر کنم به ویژه اینکه مدارکی که انجمن به آنها برای مسابقات نیاز داشت به موقع ارسال کردند.

رضایی اعلام کرد: پس از بررسی رکوردها، ۶۰ نفر از ورزشکاران شامل ۴۶ آقا و ۱۴ خانم، توانستند ورودی‌های مورد نظر برای جاکارتا را بدست آورند که این حد نصاب ها شامل رکورد بهترین‌های پاراآسیایی در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ بود که در بانوان تا نفر سوم و در آقایان تا نفر دوم رنکینگ بود.

سرپرست انجمن دوومیدانی افزود: این تعداد زیر نظر مربیان خود به صورت غیر متمرکز کار می‌کنند تا تصمیم نهایی گرفته شود. البته از این تعداد، ۲۱ نفر در حد نفرات طلایی بودند که ۵ نفر آنها خانم هستند و بعد از مسابقات بین‌المللی تونس که اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود، تکلیف ترکیب نهایی اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مجموعه مستند ۱۳ قسمتی به کارگردانی اسماعیل ذبیح‌الله، شنبه تا جمعه ساعت ۱۷:۳۰ پخش و روز بعد ساعت ۱۲ بامداد، ۷ صبح و ۱۳:۳۰ از شبکه افق تکرار می شود.

مجموعه مستند «در برابر تاریکی»، روایتی متفاوت از زندگینامه ورزشکاران خارجی در رشته‌های مختلف است که حامی فلسطین‌ هستند و رویکردهای ضد رژیم صهیونیستی دارند.

این مستند در هر قسمت سراغ زندگی یکی از ورزشکاران می‌روند که از آن جمله می‌توان به کریستیانو رونالدو، محمد صلاح، فتحی نورین، مارادونا، اریک کانتونا، مایک تایسون و کریستین زیمرمن اشاره کرد.

در هر قسمت تلاش شده از بیوگرافی خود ورزشکار استفاده شود و به اتفاق اصلی که حمایت او از مردم فلسطین است برسند. هر قسمت شامل پرتره‌ای از خود ورزشکار به همراه فعالیت‌های ضد صهیونیستی اوست.

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • تاریخ‌سازی دختران قایقران در راه المپیک؛ سهمیه پشت سهمیه!
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»