Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 اولین اردوی تیم ملی هندبال برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در حال برگزاری است که امروز سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به همراه صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین امروز تیم ملی حضور پیدا کردند.

شهنازی دبیر کمیته المپیک، رحیمی رئیس فدراسیون هندبال، نصرالله سجادی و اصغر رحیمی هم در این بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هندبال خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه سوت‌زنی در ورزش با حضور وزیر

وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از سامانه سوت‌زنی گفت: ترویج فرهنگ مبارزه با فساد در دستگاه ورزش و جوانان باید نهادینه شود و به همین دلیل سامانه‌ای برای این منظور راه‌اندازی شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آیین رونمایی از سامانه سوت‌زنی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و معاونین و مدیران کل ستادی صبح امروز (دوشنبه) در محل وزارتخانه برگزار شد.

هاشمی: دولت مصمم به بازسازی ورزشگاه آزادی است

هاشمی در این جلسه با قدردانی از معاونت توسعه مدیریت و منابع‌ بابت رونمایی از این سامانه اظهار داشت: قرار بود این رونمایی اوایل فروردین انجام شود اما با تلاش‌هایی که انجام شد، این رونمایی زودتر صورت گرفت.

وی ادامه داد: طبق قانون دستگاه‌های اجرایی وظیفه‌ای برای راه‌اندازی این سامانه ندارند اما با توجه به اینکه مشی دولت مبارزه با فساد در ساختارهای دولتی است و با توجه به اینکه در ذات ورزش هیچ چیزی پنهان نیست و مسائل رسانه‌ای خواهد شد، مجموعه همکاران ما شرایطی را به وجود آوردند تا این بستر شکل بگیرد، هر چند تاکنون در این مجموعه مورد حادی نداشتیم.

وزیر ورزش و جوانان شفافیت اقدامات را یکی از مسائل مهم این وزارتخانه دانست و گفت: ترویج فرهنگ مبارزه با فساد در دستگاه ورزش و جوانان باید نهادینه شود و به این خاطر این سامانه راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ما مجموعه‌های مختلفی در دستگاه ورزش و جوانان داریم و باید این سامانه را داشته باشیم و بحث شفافیت یکی از بحث‌های مهم در دستگاه‌های اجرایی است و این باعث می‌شود تا اعتماد مردم را جلب کنیم و این زمانی رخ می‌دهد که اقدامات ما شفاف باشد.

او در پایان درباره اثرات شفافیت اقدامات گفت: وقتی بقیه بدانند که سالم کار می‌کنیم، امور با اثربخشی خوبی پیش می‌رود و تلاش کردیم این شفافیت را دنبال کنیم. آئین رونمایی از سامانه سوت‌زنی، یکی از کارهایی است که در مبارزه با فساد صورت می‌گیرد و من از زحمت‌کشان این سامانه تشکر می‌کنم.

در ابتدای این آیین، معاون توسعه مدیریت و منابع در خصوص کارکردهای سامانه و سرپرست مرکز فناوری و اطلاعات وزارت ورزش و جوانان درباره نحوه دسترسی مخاطبان به آن توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه سوت‌زنی در ورزش با حضور وزیر
  • هاشمی: موفقیت ورزش ما در بازی‌های المپیک، مدیون مربیان ایرانی است
  • هاشمی: موفقیت ورزش ما در المپیک، مدیون مربیان ایرانی است/ خودباوری در میان مربیان ایرانی باید تقویت شود
  • موفقیت ورزش در المپیک مدیون مربیان ایرانی است
  • کیومرث هاشمی: موفقیت ورزش ما در بازی‌های المپیک، مدیون مربیان ایرانی است
  • هاشمی: موفقیت ورزش در بازی‌های المپیک مدیون مربیان ایرانی است
  • وزیر ورزش در مراسم اهدای حکم تقوی؛ دوران رقابت تمام شد و وقت رفاقت در والیبال است
  • حضور ۲۱ موی‌تای کار در بازی‌های داخل سالن آسیا
  • حضور 21 موی‌تای‌کار در مسابقات داخل سالن آسیا
  • حضور ۲۱ موی‌تای‌کار ایرانی در مسابقات داخل سالن آسیا