Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول معتقد است که بازیکنان این تیم در فینال چمپیونزلیگ می‌توانند زندگی شان را تغییر دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرمزها در کیف به مصاف لیورپول خواهند رفت و دیدار حساس فینال را برگزار خواهند کرد. جرارد که خود با لیورپول در فینال ۰۵-۲۰۰۴ در استانبول، به قهرمانی رسید و جام را بالای سر برد، معتقد است که پیروزی در این دیدار می‌تواند زندگی بازیکنان لیورپول را عوض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیون جرارد گفت:

بازیکنان این فرصت را دارند که نه تنها کارنامه فوتبالشان، بلکه زندگی شان را تغییر دهند. اینها لحظاتی هستند که رویایش را می‌بینند. پیام من به آنها این خواهد بود: به زمین بروید، بجنگید و سخت تلاش کنید. بروید و حقتان را بگیرید. باید با اعتماد به نفس در زمین ظاهر شوند، آنها تا به اینجا پیش آمده اند. باید مسئولیت اینکه بازیکن لیورپول هستید را قبول کرد و تلاش کنید نتیجه بگیرید. برای رسیدن به جایگاهی که در آن قرار دارید، تمجید و تشویق می‌شوید و افراد زیادی نیستند که به این جایگاه برسند. من هنوز با بازیکنان سابقم دوستان صمیمی هستم و می‌دانم که این دیدار برای آنها چه اهمیتی دارد. امیدوارم که کار را تمام کنند.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استیون جرارد دیدار رئال و لیورپول فینال چمپیونزلیگ لیورپول انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: اراده‌ای قوی برای شکست دادن لیورپول به نمایش گذاشتیم؛ با وجود تمامی موانع همچنان می‌جنگیم

تن هاخ هم همانند برونو فرناندز، هدف شیاطین سرخ را کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در جام حذفی عنوان کرده است. 

اریک تن هاخ اعتقاد دارد طی نیم ساعت ابتدایی مسابقه با لیورپول، بهترین عملکرد تیمش در فصل جاری را شاهد بوده است. 

طرفداری | به گزارش ITV، منچستریونایتد با پیروزی ۴-۳ در نبرد روز یکشنبه در اولدترافورد، حالا حریف کاونتری در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شده است. دیگر بازی نیمه نهایی، بین منچسترسیتی و چلسی برگزار می‌شود.

تن هاخ پس از مسابقه، گفت:

بازی منچستریونایتد مقابل لیورپول، یکی از بهترین مسابقات دنیای فوتبال است؛ یک نبرد تاریخی. تیم ما برای برنده شدن در این بازی اراده‌ای قوی از خود نشان داد. ما موانع زیادی بر سر راه خود داشتیم. از نظر روحی، بسیار قوی هستیم. ما به هواداران انرژی بخشیدیم، آن‌ها پشت ما در آمدند و در نهایت برنده شدیم. 

برای رسیدن به فینال باید مقابل کاونتری پیروز شویم؛ ما باید در بهترین سطح ظاهر شویم. دیدیم که کاونتری روحیه و ذهنیت خیلی خوبی دارد. برای بازی کردن در فینال، به بهترین نحو آماده خواهیم شد. 

نیم ساعت ابتدایی، بهترین عملکردمان در کل فصل بود. ما در قالب یک تیم پیشروی می‌کردیم ولی در ادامه شکاف‌هایی بین خطوط ایجاد شد که مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا، حق ندارید چنین فضایی به آن‌ها بدهید. آن‌ها ما را از جریان بازی خارج کردند. سپس ما تغییراتی اعمال کردیم، دست به خطر زدیم و بازیکنان هم شگفت انگیز ظاهر شدند. نگرش تیم عالی بود؛ یک روحیه قوی برای کسب پیروزی در این مسابقه. 

رشفورد تحمل بالایی دارد. او به تلاش خود ادامه می‌دهد. معمولا چنین فرصت‌هایی را گل می‌کند ولی او باز هم سراغ فرصت‌های بعدی رفت. این الهام‌بخش دیگر بازیکنان تیم بود. 

ما تیمی برای آینده داریم. بازیکنانی همچون دیالو، گارناچو و مینو وجود دارند که بسیار خوب در حال طی کردن مسیر رشد هستند. 

ما هنوز در حال جنگیدن هستیم. برای مدتی طولانی در این فصل، خیلی از آن سطح مطلوب فاصله داریم ولی فشار را روی تاتنهام و استون ویلا حفظ کرده‌ایم. هر بازی یک فینال است و ما یک فینال را برابر فولام واگذار کردیم. هدف ما لیگ قهرمانان و جام است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • جهنم خونین در نبرد رویاها
  • خنده های تمسخرآمیز هوادار منچستریونایتد به بازیکنان لیورپول پس از پایان دیدار / فیلم
  • هراس گواردیولا: بازی با آرسنال فینال ماست
  • تن هاخ: اراده‌ای قوی برای شکست دادن لیورپول به نمایش گذاشتیم؛ با وجود تمامی موانع همچنان می‌جنگیم
  • شدت تمرینات اریک تن هاخ، عامل مصدومیت جدید کاسمیرو
  • نوزدهمین نبرد دشمنان قدیمی در قدیمی ترین جام جهان
  • فینال زودهنگام در جام‌ حذفی انگلیس؛ منچستریونایتد و لیورپول
  • فینال زودهنگام در جام‌حذفی انگلیس
  • احتمال فینال رویایی لیگ اروپا
  • احتمال فینال رویایی لیگ اروپا: ژابی مقابل لیورپول