Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره مخترعان در سراسر جهان سبب آسان شدن زندگی آنها می‌شود که در این بسته خبری به معرفی این اختراعات جدید می‌پردازیم.

با شروع فصل گرما استخرها رونق بسیاری می‌گیرند؛ کودکانی که فصل مدرسه‌شان هم تمام شده است برای پر کردن اوقات فراغت خود به این استخرها می‌روند یکی از محققان انگلیسی دستگاهی‌ را طراحی و تولید کرده است که تمام نگرانی خانواده‌ها مبنی بر استخر رفتن کودکانشان را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستبندی که نگرانی والدین را برطرف می‌کند

شنا کردن کودکان در آب استخر برای خانواده‌ها نگرانی بسیاری دارد زیرا هر لحظه ممکن است آنها در قسمت پرعمق استخر بیافتند که این موضوع نگرانی آنها را بر می‌انگیزد، این دستگاهی که مخترعان تولید کرده‌اند همانند یک دست‌بند است که به دست کودک بسته می‌شود و هنگامی که کودک به  قسمت پرعمق آب بیافتد از خود صدایی منتشر می‌کند؛ سیگنال‌های این دست‌بند به صدا درمی‌آیند و زنگ هشداری که به این دست‌بند متصل است که به صدا در می‌آیند و ناجیان استخر از افتادن کودک به داخل آب خبردار می‌شوند.

بالشی که به شما کمک می‌کند تا به آسانی بخوابید

خواب شب برای همه ما مهم است اما گاهی اوقات نمی‌توانیم به راحتی بخوابیم،  به تازگی محققان بالشی را طراحی کرده‌اند که به افزایش کیفیت خواب افراد کمک می‌کنند.

این بالش تنفس و صداهای فرد خواب را کنترل می‌کند و همین موضوع سبب می‌شود تا الگوهای خواب به درستی تنظیم شود؛ سازنده این بالش ادعا می‌کند تنظیم تنفس به خواب درست افراد کمک می‌کند  همچنین این بالش علاوه بر آنکه تنفس فرد را تنظیم می‌کند، بلندگوی داخلی دارد که از خود صداهایی آرامش‌‌بخش را ساطع می‌کند و همین موضوع سبب می‌شود تا فرد با آرامش بیشتری به خواب برود، برای مثال این سیستم با بهره‌گیری از صدای قلب افراد آهنگ‌هایی همانند لالایی را پخش می‌کند.

دسترسی به آب آشامیدنی سالم به وسیله بطری هوشمند

یکی از مشکلاتی که طبیعت‌گردان همواره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند دسترسی نداشتن به آب آشامیدنی سالم است در طبیعت رودخانه‌های بسیاری وجود دارد اما نمی‌توان به آب این رودخانه‌ها اعتماد کرد، زیرا ممکن است آلودگی‌های محیطی بسیاری داشته باشند؛  به تازگی مخترعان لیوانی را طراحی کرده‌اند که به شما کمک می‌کند تا در مدت چند ثانیه آب رودخانه را تصفیه کنید.

برای تصفیه آب به کمک لیوان کار سختی نداریم بلکه تنها کافی است آب را داخل لیوان بریزید و آن به خوبی تکان دهید و منتظر بمانید تا دست‌بند هوشمند، سالم سازی آب را به شما اطلاع دهد، این بطری به دستبندی متصل است که وضعیت آب را نشان می‌دهد همچنین به کمک این دست‌بند می‌توانید از میزان آشامیدن آب مورد نیاز بدنتان در طول یک روز هم آگاه شوید.

این بطری سه فیلتر برای تصفیه آب دارد که تنها با تکان دادن آب در آن می‌توان آب آشامیدنی سالمی به دست آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب محصول گران ایران‌خودرو؛ خم شدن راحت پژو پارس زیر پای یک شهروند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 منبع: چندثانیه

tags # ایران خودرو سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • قطع آب آشامیدنی ۵ روستای معمولان با طغیان «کشکان»/ تخلیه یک روستا
  • بهره مندی ۹۵ روستای مازندران از آب آشامیدنی سالم
  • خواب‌رفتگی پاها نشانه کمبود کدام ویتامین است؟
  • ببینید | معنای باز بودن درهای بهشت در ماه رمضان چیست؟
  • سفارش آنلاین از عطاری؛ خرید محصولات دلخواه با طعم تخفیف
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
  • خدمات پرستاری در منزل
  • (ویدئو) وضعیت عجیب محصول گران ایران‌خودرو؛ خم شدن راحت پژو پارس زیر پای یک شهروند!
  • تشدید بازرسی از صنایع غذایی دزفول در ایام نوروز
  • ایجاد آب‌ آشامیدنی پایدار برای روستا هفت پیران اردل