Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير ورزش و جوانان گفت: چند دوره‌اي در هندبال فراز و نشيب داشتيم؛ نمي‌دانم چرا اتفاق خوبي که در واليبال افتاد در هندبال نمي افتد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، مسعود سلطاني‌فر در حاشيه بازديد از اردوي تيم ملي هندبال در جمع خبرنگاران گفت: فرارسيدن ماه مبارک رمضان را تبريک مي‌گويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما چند دوره‌اي در هندبال فراز و نشيب داشتيم؛ نمي‌دانم چرا اتفاق خوبي که در واليبال افتاد در هندبال نمي افتد.
وي ادامه داد: ما لژيونرهاي زيادي در هندبال داريم و با برنامه‌ريزي خوب مي‌توان هندبال را به جايگاهي که واليبال رسيده برسانيم. ما دوران جديدي را در هندبال شروع کرده‌ايم. آقاي رحيمي به دليل مشکلات و بدهي‌هاي زياد قصد رفتن از اين فدراسيون داشت، اما من موافقت نکردم.
وزير ورزش و جوانان تصريح کرد: ما از هندبال انتظارات ويژه‌اي داريم؛ در رده‌هاي نوجوانان و جوانان پتانسيل خوبي داريم و در مدت زمان 5 تا 10 سال آينده مي توانيم به يکي از تيم‌هاي خوب دنيا تبديل شويم. ما از تمام توانمان استفاده مي‌کنيم تا بتوانيم نتيجه بگيريم. مربي جديد تيم ملي هندبال رزومه خوبي دارد و انشالله بتواند در تيم ملي تاثيرگذار باشد.
سلطاني‌فر در پايان خطاب به ملي‌پوشان هندبال خاطر نشان کرد: تا قبل از بازي‌هاي آسيايي جاکارتا يک يا دو نوبت ديگر به تمرينات شما سر خواهيم زد.
ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات نفت ایران در سال ۱۴۰۲ هیچ وقفه‌ای نداشت

وزیر نفت گفت: گرچه ۱۴۰۲ سالی پرفراز و نشیب برای صنعت نفت بود، اما به لطف الهی با پیدا کردن بازارهای جدید هیچ‌ وقفه‌ای در صادرات نفت ایران ایجاد نشد.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (یکشنبه، ۲۷ اسفندماه) در آیین امضای قراردادهای بالادستی توسعه ۶ میدان نفتی به ارزش ۱۳ میلیارد دلار اظهار کرد: این دولت به‌ویژه شخص معاون اول رئیس‌جمهوری حمایت‌های بسیاری از صنعت نفت کشور داشته است.

وی افزود: گرچه ۱۴۰۲ سالی پرفراز و نشیب برای صنعت نفت بود، اما به لطف الهی با پیدا کردن بازارهای جدید هیچ‌ وقفه‌ای در صادرات نفت ایجاد نشد.

وزیر نفت تصریح کرد: امسال رکوردهای مطلوبی در تولید و صادرات نفت داشتیم و سرمایه‌گذاری‌های مناسبی هم در این صنعت انجام شد.

این خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • کسب دومین پیروزی تیم هندبال جوانان ایران
  • پیروزی تیم هندبال جوانان ایران مقابل روسیه
  • حسینی: همین که موقعیتی به نساجی ندادیم اتفاق خوبی است
  • صادرات نفت ایران در سال ۱۴۰۲ هیچ وقفه‌ای نداشت
  • اسبقیان: در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق و رویداد مهم در کشور رخ داد
  • برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم هندبال جوانان ایران در تهران
  • هندبال نوجوانان مسکو؛ رویارویی پسران ایران مقابل روسیه در دومین دیدار
  • قرائت عهدنامه ریاست توسط رییس جدید فدراسیون والیبال
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • عنایتی: اوسمار نگوید چرا از من تعریف کردی!