Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@02:57:08 GMT

۶ وزیر و ۲ نماینده مجلس خواستار رفع فیلتر توئیتر شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۱۴

خرداد:شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، با توجه به افزایش تقاضای عمومی و جامعه رسانه‌ای کشور برای رفع فیلتر توئیتر و فعالیت جوانان و رسانه‌ها در این فضا، امروز نامه‌ای با تایید وامضاء هشت نفر از اعضا کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (۶ نفر از اعضاء دولت و دو نفر از نمایندگان مجلس ) برای دادستان کل کشور مبنی بر طرح این موضوع در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و رفع فیلتر توئیتر ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این نامه با اشاره به دلایل منطقی و مستند برای رفع فیلتر توئیتر ، این فضا را فضایی برای نقش آفرینی موثرتر برای فعالین رسانه‌ای کشور و جوانان مطرح نموده است چرا که استفاده از فضای رسانه‌ای بین‌المللی تاثیر بسیار قویتری در جامعه جهانی خواهد داشت .این نامه به تایید و امضاء جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، بطحایی وزیر آموزش و پرورش، علوی وزیر اطلاعات، آوایی وزیر دادگستری، غلامی وزیر علوم، صالحی وزیر ارشاد، سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار (رئیس کمیته مخابرات مجلس) و کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس رسیده است.اعضای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ۱۲ نفر هستند و در صورت طرح این موضوع در این کمیته، با نظر مساعد امضاء کنندگان این نامه ، توئیتر رفع فیلتر خواهد شد. برچسب ها: توئیتر ، رفع فیلتر ، فیلتر

منبع: خرداد

کلیدواژه: توئیتر رفع فیلتر فیلتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه ۴۸ ساعته انضباطی به استقلال و پرسپولیس!

کمیته انضباطی با صدور ابلاغیه رسمی اعلام کرد که دو باشگاه سرخابی باتوجه به گزارش داور و نماینده بازی پیرامون توهین تماشاگران و پرتاب اشیا از سوی سکوها با تشکیل پرونده در این کمیته مواجه شدند.

به نقل از ورزش سه در این خبر آمده است: با توجه به گزارش واصله از سوی داور و نماینده مبنی بر تخلف تماشاگران منتسب به تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیا و سنگ درون زمین و استفاده از الفاظ توهین‌آمیز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابلاغ می‌شود چنانچه دفاعیاتی دارند ظرف مدت حداکثر ۲ روز از تاریخ ابلاغیه ارسالی، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند.

به این ترتیب احتمال دارد دوباره اتفاقات شهرآورد برای پرسپولیس و استقلال محرومیت از حضور تماشاگران و حداقل جرایم سنگین انضباطی را به دنبال داشته باشد.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • درصورت عدم رعایت قانون برای افزایش حقوق کارگران، وزیر کار باید پاسخگوی مجلس باشد
  • ابلاغیه ۴۸ ساعته انضباطی به استقلال و پرسپولیس!
  • تقابل معنادار «توئیتر» و «ایتا» در انتخابات ۱۴۰۲
  • نماینده پارلمان فرانسه خواستار تحریم شرکت‌های حامی اسرائیل شد
  • حوزه هنری پاتوق تردد هنرمندان/لزوم معرفی استعدادهای هنری کردستان
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه GLAAD
  • طالبان خواستار سفر وزیر خارجه‌ پاکستان به افغانستان شد
  • نماینده ولی‌فقیه در کردستان: نوگرایی در کار رسانه‌ای انجام شود
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه