Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبان افغانستان در بیانیه‌ای از مردم این کشور خواستند، با فاصله گرفتن از مراکز نظامی که هدف اصلی نیروهای این گروه شبه نظامی هستند، مراقب جان خود باشند.

ایران آنلاین / به گزارش «ایران آنلاین» به نقل از «یورونیوز»، طالبان در بیانیه‌ای که روی سایت اینترنتی شان منتشر شده، مدعی شده‌اندف نیروهای آنان بدقت مراقب هستند تا تعداد قربانیان غیر نظامی در سراسر کشور کاهش یابد اما دلیل اینکه در اثر حملات این گروه در کابل غیرنظامیان قربانی می‌شوند این است که «پایگاههای نظامی و اطلاعاتی اشغالگران» در کابل واقع شده است و آنها از افراد غیر نظامی بعنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبان مدعی شده است که «ما نمی‌خواهیم حتی یک غیر نظامی بی گناه کشته شود.»

بر اساس گزارش سازمان ملل در افغانستان، کابل  از سال ۲۰۱۷ میلادی تا کنون، به خطرناک ترین منطقه در افغانستان تبدیل شده و تعداد قربانیان غیرنظامی در پایتخت از دیگر نقاط کشور بیشتر شده است.

مراکز پلیس و اماکن امنیتی در کابل در مناطق مرکزی شهر که منطقه پر رفت و آمد است واقع شده‌اند و حملات طالبان در این مناطق موجب قربانی شدن غیرنظامیان می‌شود./ ایران آنلاین

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار در کابل

منابع محلی از وقوع انفجار در شهر کابل خبر داده و می‌گویند که صدای این انفجار را ساعت ۸:۵۰ پنج‌شنبه‌شب، ۹ حمل در منطقه خیرخانه از مربوطات ناحیه ۱۱ شهر کابل شنیده‌اند.

خالد زردان سخنگوی پلیس کابل اظهار داشت: انفجار در منطقه «خیرخانه» کابل هیچ تلفاتی نداشته و تنها حادثه کوچکی بوده است.

ساعتی پیش رسانه‌ها از وقوع یک انفجار در منطقه «خیرخانه» کابل واقع در ناحیه ۱۱ این شهر خبر داده بودند که سخنگوی پلیس کابل آن را ناشی از انفجار یک نارنجک در فضای داخل ساحه این منطقه ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار در کابل
  • کاردار پاکستان: سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • سفر معاون راه آهن روسیه به کابل
  • معاون اداره راه‌آهن روسیه وارد کابل شد
  • مسئولان قم، از نگاه جزیره‌ای فاصله بگیرند
  • دیدار وزیر خارجه حکومت طالبان با هیئت پاکستانی در کابل
  • نشست دوجانبه مقامات طالبان و پاکستان
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ ۳ شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید
  • حکمتیار از اقامتگاه دولتی خود منتقل شد