Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@02:35:36 GMT

سلطانی فر: کاراته در المپیک مدال می آورد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۱۷

سلطانی فر: کاراته در المپیک مدال می آورد

وزیر ورزش و جوانان کاراته را پجمین رشته مدال اور ایران در المپیک معرفی کرد.

به گزارش ایران آنلاین، مسعود سلطانی فر بعد از بازدید از اردوی تیم ملی کاراته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برنامه ریزی که کردیم از اردوهای رشته های مختلف بازدید می کنیم و از نزدیک در جریان کارها هستیم که  اگر مواردی بود در این مدت رفع و رجوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه این بازدیدها نتایج خوبی داشته و رصدی کامل از وضعیت رشته ها انجام داده ایم. تمام تلاش ما این است که با آمادگی کامل راهی بازی های آسیایی شویم.
وزیر ورزش ادامه داد: همه کشورها خوب کار می کنند و با تمام توان وارد می شوند. یکسری رشته ها سطح بالایی در اسیا دارند و در جهان هم خوبند مثل کاراته که اکنون وضعیت خوبی در آن داریم. به ویژه که المپیکی شده و خوشبختانه در ٢٠٢٠ هست و یقین دارم در جاکارتا مدال میگیریم و در المپیک هم مدال داریم و کاراته پنجمین رشته مدال اور ایران در المپیک خواهد بود.
سلطانی فر ادامه داد: انتظارها از کاراته بالا است و ما تلاش داریم با کمک کمیته به رشته های مدال آور منابع بیشتری اختصاص بدهیم و در کنار توجه به رشته های مادر به مدال آورها نیز توجه داریم و این توجه برای کاراته نیز وجود دارد.
او در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از جام جهانی چیست؟ گفت: نمی توان پیش بینی داشت و باید منتظر شروع جام باشیم.
او درباره تمدید قرارداد کیروش نیز گفت: فدراسیون ها درباره این موارد صحبت می کنند و درباره آقای کیروش نیز فدراسیون فوتبال تصمیم میگیرد.
سلطانی فر در پاسخ به این سوال مبنی براینکه گفته بود کیومرث هاشمی در وزارت ورزش سمت می گیرد و اکنون چه سمتی گرفته؟ گفت: او مشاور من در امور مختلف است و به عنوان مشاور در وزارت ورزش فعالیت می کند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدو بدوی شب عیدی استقلال و پرسپولیس!

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌شان در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، هادی چوپان عنوان قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک در انگلستان را از آن خود کرد. هادی چوپان، چهره شاخص پرورش اندام ایران و جهان و ملقب به گرگ پارسی، عنوان قهرمانی رقابت‌های دسته آزاد آرنولدکلاسیک انگلستان را از آن خود کرد.

مطمئنم در پاریس مدال می‌گیرم

نایب‌قهرمان المپیک توکیو گفت: در ذهن خودم مطمئنم مدال المپیک پاریس را می‌گیرم و حتی دنبال خوش‌رنگ‌تر کردن آن هستم.

علی داودی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ اینکه قرار است دومین المپیک خود را تجربه کند، تا چه اندازه با آرامش روانی بیشتر به المپیک پاریس فکر می‌کند؟ بیان کرد: فکر می‌کنم آرامش بیشتری نسبت به المپیک توکیو دارم و با خیال راحت‌تر تمرین می‌کنم. دقیقا می‌دانم باید چه راهی را پشت سر بگذارم تا به مدال المپیک برسم.

مسی دو بازی تیم ملی آرژانتین را از دست داد

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین به دلیل مصدومیت در بازی‌های دوستانه آتی کشورش شرکت نخواهد کرد.

TyC Sports در خبری اعلام کرد لیونل مسی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین غایب بزرگ دو دیدار دوستانه بعدی آرژانتین است. این بازیکن پس از آسیب دیدگی عضلانی در تیم اینتر میامی قادر به همراهی آلبی سلسته در بازی‌های دوستانه فروردین نیست.

کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران با مهم ارزیابی کردن هفته نخست لیگ ملت‌ها، عنوان کرد کلید صعود ایران به المپیک بازی ساده اما موثر است.

مائوریسیو پائس ۶۰ ساله که در تیم اپی سنتر-پودولیانی اوکراین فعالیت داشت از سوی فدراسیون والیبال ایران به عنوان جانشین بهروز عطایی انتخاب شد تا بزرگترین چالش دوران مربیگری خود را آغاز کند.

تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر

حکم عباس جدیدی مبنی بر پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال به صندوق دولت به دلیل نشر اکاذیب و توهین علیه رییس فدراسیون کشتی توسط دادگاه تجدید نظر تایید شد.

چندی پیش عباس جدیدی پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک با شکایت علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی  به دلیل توهین و نشر اکاذیب، محکوم به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت شد.

قرعه‌کشی جام حذفی 

بر اساس قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولبیس در این مرحله باید برابر آلومینیوم قرار بگیرد.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، صبح امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

انتقاد شدید مربی حسن یزدانی از احتمال بازگشت کامران قاسمپور به ۸۶ کیلوگرم

مربی سازنده حسن یزدانی با انتقاد شدید از احتمال بازگشت کامران فاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم، گفت: این اقدام غیر قانونی و بر خلاف چرخه انتخابی تیم ملی است.

همت مسلمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برخی شنیده ها حاکی است قرار است کامران قاسمپور پس از ناکامی در وزن ۹۷ کیلوگرم، به وزن ۸۶ کیلوگرم بازگردد، اظهار کرد: چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در زمان سرمربیگری پژمان درستکار طراحی شد و به تایید فدراسیون کشتی رسید. همه کشتی گیران از نفرات گمنام تا مطرح از اجرای این چرخه رضایت داشتند چرا که همه چیز بر اساس قانون و به صورت شفاف بود. بر اساس چرخه ای که طراحی شد، مسابقات قهرمانی کشور، تورنمنت بین المللی و مسابقات آسیایی به عنوان مراحل انتخابی تیم ملی طراحی شد و کشتی‌گیرانی که می‌خواستند به مسابقات جهانی و المپیک برسند باید از این قانون تبعیت می کردند، حال با این اوصاف چطور می شود که می‌شنویم قصد دارند کامران قاسمپور را در فاصله ۴ یا ۵ ماه مانده به المپیک وارد وزن ۸۶ کیلوگرم کنند؟

کامران قاسمپور کارمند شهرداری شد

۳ قهرمان کشتی آزاد و فرنگی ایران کارمند رسمی سازمان ورزش شهرداری تهران شدند.

با پیگیری فدراسیون کشتی و دستور علیرضا زاکانی شهردار تهران، کامران قاسم پور دارنده ۲ مدال طلای کشتی آزاد جهان، هادی ساروی دارنده مدال های برنز المپیک، ۱ مدال طلا، ۲ برنز جهان و طلای بازی های آسیایی در کشتی فرنگی و یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی در کشتی آزاد بعنوان کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران استخدام شدند.

نتایج دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال

لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد.

تمام دیدارهای هفته بیست یکم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) برگزار  شد که از ساعت ۱۸:۴۵ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران، مس رفسنجان و ذوب‌آهن و نیز سپاهان و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند و از ساعت ۱۹ نیز سه دیدار ملوان و صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و فولاد، شمس‌آذر قزوین و تراکتور آغاز شد. آخرین دیدار این هفته هم از ساعت ۲۱ بین دو تیم هوادار و استقلال برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران رشته های ورزشی در خوی
  • علیرضا رضایی: قاسمپور کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم نیست
  • آذرپیرا و امامی شانس المپیکی شدن دارند/شرایط سخت کامران در ۹۷
  • علیرضا رضایی: قاسمپور کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم نیست/ آذرپیرا عطش مدال المپیک دارد
  • پسر ۱۵ ساله ایرانی به المپیک لس‌آنجلس می‌رود؟
  • بدو بدوی شب عیدی استقلال و پرسپولیس!
  • تجدید نظر اسپانیایی‌ها در مورد پاداش‌های المپیک و پارا
  • ۱۴۰۲ برای ورزش شنا پررونق بود/ چشم‌انداز کسب سهمیه المپیک در سال ۱۴۰۳
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم