Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@10:22:41 GMT

کعبی: چرا کسی از دژاگه حرفی نمی‌زند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۵۱

کعبی: چرا کسی از دژاگه حرفی نمی‌زند

حسین کعبی می گوید که به سلیقه کی روش احترام می گذارد ولی عدم حضور سیدجلال در جام جهانی او را بسیار ناراحت کرده است.

حسین کعبی مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود در گفتگو با "ورزش سه" و در خصوص لیست تیم ملی و انتقاداتی که به همراه داشته گفت: انتقادات همیشه وجود داشته و این دوره هم وجود دارد. بازیکنانی که خط خوردند امسال بهترین سال های فوتبالی خود را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال نیازی به تعریف ندارد. وریا غفوری هم با اینکه در دفاع بود 6،7 گل زد. فکر می کنم بازیکنانی که خط خوردند، اگر به بچه 6 ساله هم بگویید، باور نمی کند. این دیگر تصمیم مربی است ولی فقط نگران سیدجلال هستم که دلیل خط خوردنش را بدانم و برای سیدجلال خیلی ناراحت شدم. سیدجلال خیلی آماده است. به سیدجلال می گویم که ما حمایتت می کنیم و بداند که کاپیتان تیم بزرگی مثل پرسپولیس است.


کعبی در خصوص اینکه او هم با این شرایط یکی از منتقدان کی روش است، افزود: اصلا دلیلی ندارد از کسی انتقاد کنیم. این تیم برای ایران است. کی روش می رود و این تیم برای چند میلیون ایرانی است. من فقط نگران سیدجلال و بازیکنان دیگر بودم و حرفم را زدم. 

 

مدافع راست تیم ملی در جام جهانی 2006 در خصوص حذف وریا از لیست تیم ملی و جایگزین هایی که دارد نیز اضافه کرد: من بازی وریا رو دوست دارم و قبلا هم گفتم که توانایی هجومی دارد. به نظرم یکی از بازیکنانی است که می تواند به تیم ملی کمک کند و این را در جام ملت های آسیا در استرالیا هم نشان داد.

 

کعبی در ادامه با انتقاد از حضور نام اشکان دژاگه در لیست تیم ملی تاکید کرد: اشکان یکی از بازیکنان خیلی خوب است؛ولی چرا کسی در این مورد حرفی نمی زند. چرا کسی نمی تواند بگوید دو سال است که بازی نکرده. من فوتبال اشکان را دوست دارم ولی برایم عجیب است که چرا بعضی ها در تیم خودشان بازی نکرده اند ولی در لیست تیم ملی هستند.

گوش راست سابق پرسپولیس در مورد گروه ایران در جام جهانی توضیح داد: به نظرم گروه خیلی سختی است. کار سختی داریم و مطمئن باشید که نتیجه گرفتن سخت است. بازیکنان خیلی خوبی داریم که در باشگاه های خوبی بازی می کنند. خدا کند در تیم ملی هم خوب بازی کنند. جهانبخش یکی از بازیکنانی است که خیلی خوب است و امیدوارم در تیم ملی هم کمک کند.

 

کعبی در خصوص شرایط خود در تیم سپیدرود نیز خاطرنشان کرد: فعلا هیچ چیز مشخص نیست. من تا شرایط مهیا نشود نمی توانم با این آقایانی که هستند کار کنم. چون تکلیف بازیکنان مشخص نیست. گفتند بازیکنان سن بالا نمی خواهیم، کسانی که با کریمی بودند را نمی خواهیم و کلی شروط دیگر. من دنبال هیچ چیزی نیستم؛ نه شهرت، نه محبوبیت و نه پول. من برای مردم بازی می کنم و اگر مردم بخواهند می مانم و دلیلی برای همکاری با مدیرانی که فوتبالی نیستند نمی بینم. در موردشان هم حرف نمی زنم، چون اگر حرف بزنم بزرگ شوند. 


وی در ادامه با اشاره به این موضوع که تن زاده مالک مناسبی برای باشگاه نیست، گفت: به نظرم مردم باید تیم را از ایشان بگیرند و یک مدیر قوی بیاید که تیم را ساپورت کند. آقای تن زاده دو سال پیش کجا بوده  و حالا که می بیند تیم هوادار دارد، پیدایش می شود. تا آخر این هفته پول من را ندهند شکایت می کنم و حقم را می گیرم. اگر مردم رشت من را می خواهند، قرارداد می بندم. این یک واقعیت است؛ نه خودشان را قبول دارم و نه چِکشان را. مدیر فوتبالی نباشد من قبول ندارم و همکاری نمی کنم. همینجا هم به آقای تن زاده می گویم که اگر تا 5 روز دیگر پول من را ندهند، شکایت می کنم تا حق و حقوقم را بگیرم.

تیم ملی ایران اشکان دژاگه جام جهانی 2018 (روسیه) حسین کعبی سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران اشکان دژاگه جام جهانی 2018 روسیه حسین کعبی سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی اینتر ۱ - ناپولی ۱

صدرنشین جدول رده‌بندی سری آ در دیداری خانگی برابر مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به کسب یک امتیاز رضایت داد.

دریافت 74 MB

دیگر خبرها

  • گل کوچیک بازی کردن میثاقی و داویدز + فیلم
  • (عکس) آخرین بازی علی پروین در تیم‌ملی ایران
  • عیدی خیبر در آخرین بازی سال
  • خلاصه بازی اینتر ۱ - ۱ ناپولی
  • خلاصه بازی بارسلونا ۳ - ۰ اتلتیکومادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی اتلتیکومادرید ۰ - بارسلونا ۳
  • فیلم/ خلاصه بازی اینتر ۱ - ناپولی ۱
  • سیدجلال حسینی: استقلال با بسته بازی کردن شرایط را سخت کرده بود
  • سیدجلال: اوسمار ریتم و هماهنگی را عوض کرده است
  • بازی پرسپولیس و پیکان