Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@02:51:41 GMT

کشف 60 کیلو و 400گرم تریاک در دو عملیات جداگانه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۵۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت این شهرستان در بازرسی از صندوق عقب یک سواری پژو 405 که بدون راننده قبل از ایستگاه متوقف شده بود 13 بسته بزرگ تریاک آغشته به قیر به وزن 121 کیلو و 800 گرم کشف کردند.

سرهنگ صادق کاظم زاد با اشاره به اینکه مواد کشف شده به آزمایشگاه منتقل شد افزود : از محموله کشف شده 32 کیلو و 400 گرم آن تریاک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم نیز از کشف 28کیلو گرم تریاک در ایستگاه بازرسی رییسیان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سهراب قرقانی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید رییسیان شهرستان سمیرم در بازرسی از یک دستگاه وانت تویوتا 28 کیلو گرم تریاک که در اتاق بار خودرو جاساز شده بود کشف و چهار قاچاقچی مواد افیونی را دستگیر کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کشف تریاک قیر آغشته بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۵ هزار کالای سلامت محور قاچاق در شیراز

محمدجواد راعی با بیان اینکه طرح‌های مقابله با قاچاق کالا‌های سلامت محور، به صورت مستمر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال اجرا است، گفت: بیش از ۳۵ هزار کالای سلامت محور قاچاق در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه از خرداد سال جاری تاکنون کشف شد.

او ادامه داد: علاوه بر کشفیات کالای سلامت محور قاچاق در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه، در شیراز نیز بازرسان دانشگاه در ادامه بازرسی‌های خود از واحد‌های صنفی، عطاری، مواد غذایی و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، بیش از ۱۰ هزار قلم از انواع کالا‌های سلامت محور غیر مجاز و قاچاق به ارزش ۹۰ میلیارد ریال و بیش از ۱۷۲ میلیارد ریال از انواع دارو، مکمل‌های غذایی و ورزشی، دارو‌های دست ساز، مواد آرایشی و بهداشتی کشف کرده اند.

راعی افزود: کارگروه مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور در شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه تشکیل شده و تمامی شهرستان‌های تحت پوشش توسط تیم بازرسی مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت معاونت غذا و دارو دانشگاه مورد پایش و بازرسی لازم قرار گرفته اند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان دارو، مکمل‌های ورزشی و غذایی، لوازم ارایشی و بهداشتی، موضوع را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هفت واحد آموزشی میزبان مسافران نوروزی سمیرم
  • برپایی نوروزگاه وبازارچه عشایری سمیرم
  • احداث تقاطع شهید کجباف اهواز در ایستگاه آخر
  • کشف بیش از ۳۵ هزار کالای سلامت محور قاچاق در شیراز
  • کارنامه شرکت مترو تهران در سال 1402
  • افتتاح نخستین نوروزگاه و بازارچه عشایری سمیرم
  • کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در نائین
  • توزیع میوه و خرمای تنظیم بازار در ۸ نقطه کبودراهنگ
  • کارنامه مترو تهران در سال ۱۴۰۲/ افتتاح ۱۰ ایستگاه، ۴ ورودی
  • ۴ ایستگاه مترو تهران افتتاح شد