Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@04:19:31 GMT

جباری: اگر من بودم از کنار تلاش حسینی و غفوری نمی‌گذشتم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۵۹

جباری: اگر من بودم از کنار تلاش حسینی و غفوری نمی‌گذشتم

مجتبی جباری در خصوص اعلام فهرست تیم ملی و کنار گذاشته شدن بازیکنانی همچون وریا غفوری و سیدجلال حسینی که حرف و حدیث‌های زیادی را ایجاد کرده است، اظهار داشت: تصور می‌کردم جام جهانی بتواند سکوی پرتاب خوبی برای غفوری باشد. او عملکرد بسیار خوبی در فصل گذشته داشت و از اینکه کنار گذاشته شد، سورپرایز شدم. خیلی دعا می‌کردم و امید داشتم که اتفاق خوبی برای غفوری رخ بدهد، ولی برایم جای سوال دارد که او چه معیار‌هایی نداشت که کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید به اندیشه‌های کارلوس کی‌روش احترام گذاشت و منتظر ماند و دید که ایده‌ها و تصمیمات او چه نتیجه‌ای به دنبال خواهد داشت.

مجتبی جباری در خصوص اعلام فهرست تیم ملی و کنار گذاشته شدن بازیکنانی همچون وریا غفوری و سیدجلال حسینی که حرف و حدیث‌های زیادی را ایجاد کرده است، اظهار داشت: تصور می‌کردم جام جهانی بتواند سکوی پرتاب خوبی برای غفوری باشد. او عملکرد بسیار خوبی در فصل گذشته داشت و از اینکه کنار گذاشته شد، سورپرایز شدم. خیلی دعا می‌کردم و امید داشتم که اتفاق خوبی برای غفوری رخ بدهد، ولی برایم جای سوال دارد که او چه معیار‌هایی نداشت که کنار گذاشته شد.

وی ادامه داد: باید به سلیقه سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم، ولی وریا فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان لیگ بود و باید به لیگ برتر ایران احترام گذاشته می‌شد. در تورنمنتی مثل جام جهانی بحث فیزیکی و آمادگی بدنی بسیار مهم است و غفوری یکی از بازیکنانی بود که این ویژگی مهم را داشت. از اتفاقی که برای او افتاد، ناراحت شدم.

جباری درباره حرف‌های کی‌روش و اینکه سرمربی تیم ملی گفته است غفوری در استقلال به عنوان مدافع راست بازی نمی‌کرد، گفت: کی‌روش قبلاً در این مورد با وریا حرف زده بود و البته فکر می‌کنم غفوری در اکثر بازی‌ها به‌عنوان مدافع راست بازی کرد. نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفته شد. شاید کی‌روش ناراحت شده بود، اما خیلی از مدافعان راست یا چپ نفوذ می‌کنند و جلو می‌روند. وریا با تصمیم سرمربی استقلال و بر اساس نیاز تیمش در آن پست بازی کرده و باید به تصمیم سرمربی تیمش احترام می‌گذاشت.

هافبک پیشین تیم ملی تصریح کرد: غفوری طبق تشخیص سرمربی استقلال یک خط جلوتر بازی کرده و او نباید بابت این موضوع آسیب ببیند. در این شرایط ناامیدی شدیدی سراغ بازیکن می‌آید که تلاش زیادی کرده، ولی این تلاش بی‌ثمر مانده است. به اعتقاد من در حق وریا اجحاف شد و دلیلی که سرمربی تیم ملی آورده منطقی نیست. غفوری خیلی ویژگی‌های مثبتی دارد که می‌تواند این دلیل را کمرنگ کند. در این مورد می‌توان به مسائل فنی، شخصیتی و استمرار در موفقیت اشاره کرد.

جباری در خصوص خط خوردن سیدجلال حسینی و حرف‌های کی‌روش در مورد شرایط سنی این بازیکن گفت: من با حضور جوان‌ها در تیم ملی موافق هستم، ولی این را باید در نظر گرفت که حسینی چند سال است در تیم ملی زحمت می‌کشد و از لحاظ بدنی هم در بهترین شرایط قرار دارد. از طرفی بود و نبود حسینی در تیم باشگاهی‌اش تاثیرگذار بود. ما مدت‌ها است که در مورد بحث جوانگرایی صحبت می‌کنیم و همه آن‌ها زحمت می‌کشند که به هدفشان برسند، اما آن‌ها تجربه کمی در بازی‌های بین‌المللی دارند.

وی خاطرنشان کرد: الان در یک پست حساس یعنی دفاع میانی، بازیکنی مثل حسینی کنار گذاشته شد و اگر من بودم از کنار تلاش حسینی و وریا غفوری نمی‌گذشتم. این دو بازیکن می‌توانستند در لیست تیم ملی باشند، اما دلیل نمی‌شود که بگویم بقیه بازیکنان حق‌شان نبوده است. مطمئناً انتخاب در این شرایط سخت است و باید به تفکرات سرمربی احترام گذاشته و ببینیم که اندیشه‌های سرمربی تیم ملی چه نتایجی در آینده خواهد داشت.

جباری در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای ایران در جام جهانی رخ دهد. ما به اندازه کافی بازیکنان با انگیزه و جوان داریم و از طرفی باید نگاه منطقی داشته باشیم که چه تیم‌های پرقدرت و چه بازیکنان باکیفیتی در جام جهانی حضور دارند. هر تیمی توان شکست دادن حریفش را دارد و اگر در یک بازی تیمی با نتیجه سنگین مغلوب شود، این دلیل نمی‌شود که در بازی بعدی هم همان اتفاق رخ دهد. امیدوارم روز‌های خوبی برای تیم ملی رقم بخورد و دنیا نگاه بهتر و ویژه‌تری به فوتبال ایران داشته باشد و مسئولان هم به شرایط فوتبال ایران بهتر رسیدگی کنند لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QfR

منبع: فردا

کلیدواژه: جباری فهرست تیم ملی خط خوردن غفوری و سیدجلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال: اوسمار ریتم و هماهنگی را عوض کرده است

به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی، مربی پرسپولیس پس از بازی پیکان گفت: بازی خوبی بود. می‌دانستیم بعد از دربی بازی سختی مثل همیشه داریم. بچه‌ها خیلی تلاش کردند و با هماهنگی زیاد و تلاش بازیکنان برد خوبی به دست بیاوریم.

او در مورد سال ۱۴۰۲ گفت: ما وقتی در پرسپولیس هستیم هر روزمان سخت است. روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و روزهای سخت‌ترمان شروع شده است. هم در لیگ هستیم و هم جام حذفی و تلاش می‌کنیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. هواداران بعد از دربی آمدند و به ما کمک کردند.

او در مورد دبل کنعانی عنوان کرد: وظیفه حسین اول این است که خوب دفاع کند. آنها در دفاع خوب بودند و تبریک می‌گویم که دو گل خوب زد. امیدوارم هم روند دفاعی را بهتر کند هم به حمله کمک کند.

مربی پرسپولیس در مورد اوسمار گفت: اوسمار خیلی تلاش می‌کند. ریتم و هماهنگی را عوض کرده است. آقا یحیی خیلی زحمت کشید و یک تیم کامل ساخت و کنار آن اوسمار کارهای هجومی می‌کند. باید ریتم بازی‌ها را ادامه بدهیم.

سیدجلال حسینی در مورد جایگاه بانوان گفت: هواداران خانم حق دارند و انتظار داشتیم خانمها پایین بیایند. من خودم هم دیدم که خیلی از خانم‌ها بچه کوچک داشتند. این حق‌شان نیست آنجا و با آن فاصله بنشینند. امیدوارم که این کار را مسئولین انجام دهند.

دیگر خبرها

  • سیدجلال حسینی: استقلال با بسته بازی کردن شرایط را سخت کرده بود
  • حسینی: همین که موقعیتی به نساجی ندادیم اتفاق خوبی است
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • واکنش سید جلال حسینی به برد پرسپولیس مقابل پیکان
  • سیدجلال: اوسمار ریتم و هماهنگی را عوض کرده است
  • دشمنان بنیان خانواده‌های ایرانی را هدف گرفته‌اند
  • حسینی: آلومینیوم و نساجی همیشه رقابت خوبی داشته‌اند/ دیگر درباره داوری صحبت نمی‌کنم
  • تارتار: می‌خواهیم عیدی خوبی به طرفداران بدهیم
  • دفاع مجتبی جباری از سرمربی استقلال مقابل فردوسی‌پور
  • خودم شاگرد نکونام بودم اما سبک بازی تیمش را دوست ندارم | پرسپولیس تیم بهتری است