Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@23:12:20 GMT

رضائیان از تیمش جدا شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۸۵

رضائیان از تیمش جدا شد

 مدافع مازندرانی تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه اوستنده بلژیک جدایی خود از این تیم را اعلام کرد.
به گزارش صدای ایران رامین رضائیان، بازیکن سابق پرسپولیس و مدافع مازندرانی تیم اوستنده بلژیک، شب گذشته پس از اتمام فصل لیگ بلژیک با قرار دادن پستی در صفحه مجازی‌اش جدایی خود از تیم اوستنده بلژیک را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در این پست ضمن تشکر از زحمات و حمایت های هواداران، بازیکنان، سرمربی و مدیر تیم اوستنده در طول رقابت های فصل جاری ژوپیلرلیگ اظهار داشته است: فرصت کافی برای اثبات خودم در اوستنده را به دست نیاوردم اما از زحمات تمام افرادی که به اوستنده کمک کردند سپاسگزارم.
به نقل از آخرین خبر، اوستنده در پایان فصل لیگ بلژیک در رتبه یازدهم قرار گرفت.
به احتمال فراوان این مدافع ملی پوش فصل آینده هم در فوتبال اروپا به دوران بازی‌اش ادامه می‌دهد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رامین رضائیان اوستنده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیادمنش در بدترین وضعیت!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت 22 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع 11 نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزو نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ 11 بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با 16 امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان