Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@08:36:16 GMT

افزایش قربانیان مصرف قارچ در کشور

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۹۳

افزایش قربانیان مصرف قارچ در کشور

سخنگوی اورژانس کشور گفت:‌ تا ساعت ۱۸ امروز مجموع مراجعان به اورژانس بر اثر مسمومیت با قارچ سمی به ۱۰۱۷ نفر رسیده که ۱۱۶ تن در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش مشرق، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در خصوص آخرین وضعیت مسمومان با قارچ در استان‌های کشور توضیح داد: تا ساعت ۱۸ عصر امروز ۱۰۱۷ نفر به بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۱۶ نفر در بیمارستان بستری و متأسفانه ۱۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

قارچ های سمی زنگ خطری برای سلامت مردم

وی گفت: استان کرمانشاه بیشترین آمار مسمومیت‌ها را به خود اختصاص داده است و هفت نفر بر اثر مصرف قارچ سمی در این استان جان خود را از دست داده‌اند.

خالدی افزود: از تعداد ۱۵ فوتی ۷ نفر مربوط به کرمانشاه،۳ نفر لرستان، ۳ نفر کردستان و ۲ نفر مربوط به آذربایجان غربی هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی اخبار حوادث اورژانس کشور قارچ قارچ سمی مسمومیت با قارچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن کودک پنج ماهه بر اثر سقف پیاده رو در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت  حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: روز گذشته حوالی   گزارشی مبنی بر ریزش سقف پیاده رویی در خیابان طالقانی به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان اطلاع داده شد.

رضا معمار زاده افزود: با حضور امدادگران اورژانس در محل حادثه اقدامات اولیه درمانی برای مصدومان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه  کودک ۵ ماهه علیرغم تلاش تیم پزشکی در اورژانس و اتاق عمل بیمارستان بزرگ دزفول جان باخت و ادامه داد: در حادثه   بانوی ۱۷ ساله از بیمارستان ترخیص و مصدوم دیگر هم اکنون در بخش نروسرجری (مغز و اعصاب) بستری می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • حادثه دلخراش در دزفول / ریزش سقف پیاده رو باعث مرگ طفل ۵ ماهه شد
  • جان باختن کودک پنج ماهه بر اثر سقف پیاده رو در دزفول
  • صنعت فولاد همچنان پیشتاز در مصرف چندبرابری برق!
  • از اختلال در سامانه سوخت تا انعقاد قرارداد فشارافزایی پارس جنوبی
  • افزایش شمار قربانیان تصادف مرگبار در افغانستان/ ۵۹ کشته و مصدوم
  • از اختلال در سامانه سوخت تا انعقاد قرارداد فشار افزایی پارس جنوبی
  • فعالیت اورژانس ۱۰۶۷ بیمارستان کشور در نوروز/ حضور ۲۳۰۰۰ پزشک متخصص در مراکز درمانی
  • بی‌نیازی از مصرف هزاران تن قارچ‌کش شیمیایی با پروبیوتیک گیاهی
  • ایرانی‌ها رکوردار مصرف برق
  • بی‌نیازی صنعت کشاورزی از مصرف هزاران تُن قارچ‌کُش شیمیایی با پروبیوتیک گیاهی