Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@05:22:55 GMT

سلطانی فر: در تمدید قرارداد کی روش دخالتی نداریم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۹۷

خرداد:وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این وزارتخانه در تمدید قرارداد «کارلوس کی روش» دخالتی نداشته است، گفت: تصمیم در این خصوص بر عهده فدراسیون فوتبال است.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا؛ «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان و «سیدرضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک، عصر امروز (دوشنبه) در ادامه بازدید خود از اردوی تیم های اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از تمرینات تیم ملی کاراته ایران دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید، «سیدنصراله سجادی» سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی، «محمدصادق فرجی» رئیس فدراسیون کاراته و «محسن آشوری» دبیر فدراسیون و رئیس سازمان تیم های ملی نیز حضور داشتند.«سلطانی فر» در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ورزش کاراته با توجه به قدمت و سابقه ای که دارد، «مادر» ورزش های رزمی است و باید از ظرفیت های آن نهایت استفاده را کرد. در همین راستا روی موفقیت کاراته حساب ویژه ای باز کرده ایم.وی با اشاره به المپیکی شدن این رشته، گفت: امیدوارم کاراته ایران در المپیک 2020 توکیو روی سکو برود و از رئیس فدراسیون، قول مدال طلا را گرفته ام.وزیر ورزش در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می شود پاداش ورزشکاران مدال آور سال 96 در مراسم تجلیل که سه شنبه شب (فردا) برگزار می شود، «سکه طلا» نخواهد بود، گفت: به شایعات توجه نکنید و پاداش همانند سال های قبل سکه خواهد بود.وی درباره بازنگری آئین نامه استخدام قهرمانان، گفت: پیش از این می توانستیم ورزشکاران را تنها در دستگاه های ورزشی جذب کنیم، اما تلاش داریم با بازنگری، ورزشکاران در سایر دستگاه ها نیز جذب شوند.وزیر ورزش و جوانان خطاب به کاراته کاهای حاضر در اردو گفت: انتظار از این رشته زیاد است و کار شما سخت خواهد بود. می دانم این رشته رویدادهای مهمی پیش رو دارد، اما کسب مدال های خوشرنگ در المپیک توکیو دور از ذهن نیست. ما نیز هرگونه حمایت های لازم را اعمال می کنیم.سلطانی فر یادآور شد: در سال های اخیر عرصه ورزش روند آرامی را طی می کند. در مدت فعالیت خود توانسته ایم، اختلافات موجود در بخش های مختلف ورزش را برطرف کنیم، زیرا در فضای ملتهب، موفقیتی حاصل نمی شود.وی افزود: تلاش می کنیم با کمک کمیته ملی المپیک، امکانات بیشتری را در اختیار رشته های اعزامی به بازی های آسیایی قرار دهیم. همچنین معقتدیم که کاراته به عنوان پنجمین ضلع ورزش می تواند بعد از تکواندو، کشتی، وزنه برداری و دوومیدانی در المپیک مدال آور باشد.سلطانی فر در پاسخ به این سئوال که شما در روز انتخابات کمیته ملی المپیک اعلام کردید از «کیومرث هاشمی» ریس سابق این کمیته در یکی از سمت های کلیدی وزارتخانه استفاده خواهید کرد اما تاکنون خبری از این وعده نشده است؟ پاسخ داد: وی مشاور من در وزارت ورزش و جوانان است.در این بازدید، «فرجی» رئیس فدراسیون کاراته گزارشی از وضعیت ملی پوشان و فعالیت های مختلف فدراسیون ارائه کرد.«هروی» سرمربی تیم ملی نیز در ادامه از وضعیت تیم سخن گفت و افزود: تیم کاراته مردان ایران توان این را دارد تا 2 مدال طلای دوره قبلی بازی های آسیایی را به 3 طلا ارتقا دهد. «ذبیح الله پورشیب» کاپیتان تیم ملی کاراته نیز، گفت: جامعه ورزش و مردم انتظار زیادی از کاراته دارند و ما نیز برای کسب بهترین نتایج تلاش می کنیم.وی افزود: فدراسیون تلاش خود را انجام می دهد، اما هزینه های این رشته زیاد است و نیاز به حمایت داریم. همه اعضای تیم ایران مدال آور هستند، اما کاری به غیر از کاراته ندارند.وزیر ورزش و جوانان در پایان این بازدید به اردوی تیم ملی هندبال رفت تا از شرایط این تیم نیز مطلع شود.
برچسب ها: سلطانی فر ، کی روش ، وزیر ورزش و جوانان

منبع: خرداد

کلیدواژه: سلطانی فر کی روش وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است/ وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ترابی در جمع خبرنگاران در مورد اینکه برای فصل آینده مشکوک صحبت کرده ، گفت: خب من قراردادم این فصل تمام می شود و هنوز باشگاه برای فصل آینده با من حرفی نزده است و به همین دلیل گفتم شاید سال آخری باشد که در این تیم هستم. دوست دارم بمانم اما باید صحبتی شود که بمانم.

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت: پرداختی ها نزدیک به 40 درصد بوده و از فصل گذشته 50 درصد آپشن ها باقی مانده به همین دلیل اوضاع خراب است.

مصاحبه کامل را در فیلم زیر ببینید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میلان آماده مذاکرات جدی با تئو هرناندز بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد ترانزیت گاز روسیه با اوکراین تمدید نمی‌شود
  • ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است/ وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم
  • توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد ۸ بازیکن آزاد پرسپولیس
  • بایرن مونیخ در پی تمدید زود هنگام قرارداد جمال موسیالا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش
  • توافق یوونتوس با دنیله روگانی بر سر تمدید دو ساله قرارداد
  • قرارداد طرح‌های اراضی کشاورزی واگذاری در استان بوشهر تمدید شد