Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@02:06:30 GMT

سانچس: هماهنگی با سبک یونایتد دشوار است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۰۰۵

سانچس: هماهنگی با سبک یونایتد دشوار است

الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی یونایتد اعتراف کرد هماهنگ شدن با سبک بازی این تیم در ماه های ابتدایی انتقال به اولدترافورد دشوار بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، سانچس که در زمستان و با سر و صدای فراوان راهی یونایتد شد، هنوز قادر به تکرار نمایش های درخشان خود در آرسنال در تیم جدیدش نبوده و وی دلیل این امر را دشواری تطبیق یافتن با سبک بازی شیاطین سرخ می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

الکسیس سانچس گفت: "من فکر می کنم در تمام دیدارهایی که در نیم فصل دوم برای منچستریونایتد به میدان رفتم، در تلاش برای سازگاری با سبک بازی این تیم بودم و می خواستم راهی پیدا کنم تا بهتر شکل بازی همبازیانم را شناخته و با آنها هماهنگ شوم اما این موضوع برایم دشوار بوده است.

 

من معتقدم که منچستریونایتد واقعا یک باشگاه بسیار بزرگ در سطح جهانی است و در انگلیس این بزرگی نمود بیشتری دارد زیرا یونایتد بهترین تیم جزیره است.

 

یونایتد همیشه به دنبال پیروزی و قهرمانیست و می خواهد در همه عرصه ها مدعی باشد و این دلیل اصلی انتقال من به منچستریونایتد بود."

منچستر یونایتد الکسیس سانچس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد الکسیس سانچس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - لیورپول ۳

تیم فوتبال منچستریونایتد در دیداری حساس و تماشایی و در پایان 120 دقیقه ۴ بر ۳ لیورپول را شکست داد تا جواز حضور در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس را به دست آورد.

دریافت 172 MB

دیگر خبرها

  • پیروزی یونایتد در داربی پرگل ، چلسی مدعی شد
  • فیلم/ خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - لیورپول ۳
  • جنون شیاطین سرخ با کامبک و حذف لیورپول
  • گل الکسیس مک آلیستر به منچستریونایتد (منچستریونایتد 1-1 لیورپول)
  • یونایتد قیمت گرین‌وود را به بارسلونا گفت
  • نوزدهمین نبرد دشمنان قدیمی در قدیمی ترین جام جهان
  • فینال زودهنگام در جام‌ حذفی انگلیس؛ منچستریونایتد و لیورپول
  • کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل
  • فینال زودهنگام در جام‌حذفی انگلیس
  • فرصت طلایی یا تیر خلاص؛ چرا بازی با لیورپول برای اریک تن هاخ مهم است؟