Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: خوشحالم که وزیر ورزش در یک سال اخیر ۲ بار از تمرینات تیم ملی کاراته بازدید کرده است و امیدوارم فتیله حمایت از کاراته از سوی وزارت ورزش و جوانان گرم‌تر شود. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ذبیح‌الله پورشیب در دیدار محمود سلطانی‌فر از تمرینات تیم ملی کاراته در جمع ملی‌پوشان به ورزیر ورزش و جوانان گفت: به عنوان نماینده کوچکی از اعضای تیم ملی کاراته ابتدا از حضور شما در تمرینات تیم ملی بسیار خوشحالم، همیشه مسئولان ورزش و مردم ایران از کاراته در میادین آسیایی و بازی‌های جهانی توقع کسب بهترین نتایج را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز با توجه به تعدد مسابقات کاراته ما به دنبال موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و از همه مهمتر مسابقات قهرمانی جهان هستیم، به این دلیل که امتیازات مسابقات جهانی در کسب سهمیه المپیک 2020 ضریب 12 خواهد بود موفقیت در این رویداد برای ما بسیار حائز اهمیت است.

کاپیتان تیم ملی کاراته با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون کاراته به وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در سال گذشته متاسفانه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون و هزینه‌های بالای اعزام ما از 5 رویداد اصلی کاراته تنها موفق به حضور در 2 رویداد شدیم. فرجی در این مدت هرچه توان داشته برای اعزام تیم ملی انجام داده است اما متاسفانه مشکلات مالی سد راه ما بوده است. ما از معدود کشورهایی هستیم که توانستیم در دو دوره پیاپی قهرمان دنیا شویم و فکر نمی‌کنم در ورزش ایران رشته‌ای وجود داشته باشد که توانایی تکرار عنوان قهرمانی جهان را داشته باشد، تا قبل از المپیکی شدن کاراته همه ما را غریبه می‌دیدند و پاداش و امکانات ما پایین‌تر از رشته‌های دیگر بود. در حال حاضر نیز امکانات ما زیر صفر است و کاراته واقعاً رشته مظلومی است.

وی تاکید کرد: اکثر بازیکنان تیم ملی در رتبه‌های بالای رنکینگ جهانی قرار داشتند اما به دلیل عدم اعزام به مسابقات مهم با سقوط در رنکینگ جهانی مواجه شده‌اند. من این موضوع را ضعف فدراسیون نمی‌دانم و این مسائل به مشکلات مالی کاراته مرتبط است، باید به شما اعلام کنم در 13 سال حضور خود در تیم‌های مختلف ملی برای اولین بار است که وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم ملی کاراته بازدید می‌کنند. ارتباط خوب شما با کاراته ما را دلگرم کرده است و امیدواریم این دلگرمی همراه با حمایت‌های وزارت ورزش از رشته کاراته باشد.

پورشیب خاطر نشان کرد: خدا را شکر که فوتبال به جام جهانی صعود کرد و ما نیز مثل مردم از این مسئله خوشحال شدیم و واقعاً تقدیری که از این رشته صورت می‌گیرد در سایر رشته‌ها نیز وجود دارد، باور کنید ما نیز زحمات بسیاری را در تمرینات متحمل می‌شویم و مشت و لگدهای زیادی را در مسابقات می‌خوریم، انصاف نیست بعد از دو سال که قرار است از مدال‌آوران مسابقات مختلف تجلیل شود بگویند چون کاراته در گذشته المپیکی نبوده است جوایز آنها باید نصف شود. باور کنید شرایط ما گاهی به قدری وخیم بوده است که مربی ما از جیب خودش هزینه کرده است. در حال حاضر نیز دغدغه اکثر بازیکنان ما مسائل مالی است.

کاپیتان تیم ملی کاراته  در ادامه بیان کرد: من به عنوان کاپیتان تیم ملی بیشترین مبلغ دریافتی را از سوپرلیگ کاراته دریافت می‌کنم، که این مبلغ 30 میلیون تومان در سال است. آیا واقعاً با این مبلغ یک قهرمان می‌تواند مخارج عادی خود را تامین کند. شنیدم قرار است ورزشکاران در ادارات و وزارتخانه‌ها استخدام شوند که این موضوع باعث خوشحالی است، اما حتی اگر امروز نیز من به سر کار بروم در 60 سالگی بازنشسته خواهم شد. در دوره‌های گذشته مسابقات ورلدگیم ما شاهد پرداخت جوایز آن از سوی مسئولان وزارت ورزش بودیم اما شنیدم امسال قرار نیست پاداش این مسابقات پرداخت شود. خواهش من از شما به عنوان وزیر ورزش و جوان این است با بررسی این موضوع شرایطی را فراهم کنید که ما پاداش مدال خود در آن مسابقات را کسب کنیم، مسابقات ورلدگیم با حضور 8 بازیکن برتر دنیا برگزار می‌شد و اصلاً اینگونه نبود که کسب مدال در آن راحت باشد. خوشحالم که در طول یکسال شما دوبار از تمرینات تیم ملی بازدید کردید. امیدوارم فتیله حمایت از کاراته بیشتر شود تا ما بتوانیم مردم کشور را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات شنای دختران جام رمضان ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات شنا در رده های سنی زیر ۱۰ و ۱۶ سال در ۸ ماده برگزار شد.

شناگران در بخش پیش تیم و در رده سنی زیر ۱۰ سال ماده ۵۰ متر قورباغه با هم رقابت کردند و نهال غریبی، آیسان طهماسبی، آوین اسدپور نفرات برتر شدند.

فاطمه غریبی، آدرینا امیری و لیدا صادقیان نیز در رشته ۱۰۰ متر آزاد ، رها راستی، ژینو افتخاری و نادیا ایمانی در رده سنی زیر۱۶ سال و ماده ۵۰ متر قورباغه عناوین برتر را کسب کردند.

دینا عبادی، مهسا اعظمی و آرمیتا شفیق نیز در ۱۰۰ متر آزاد توانستند رتبه های اول تا سوم را کسب کنند.

مهسا موسی پور، السا خلیلی و آرمیتا محمدی  نیز در بخش تیم و مسافت ۱۰۰ متر آزاد ، فرح چراغ چشم، ستاره دلیلی و سوین ثروتمند در رشته ۱۰۰ متر قورباغه نفرات اول تا سوم شدند.

بهار معلونژاد، کاملیا کامجو و نجلا دراج در ماده ۵۰ متر و رشته کرال پشت، آفرینش پیری، دلسا هادی پور و حلما رضایی نیز در ماده ۵۰ متر پروانه نفرات اول تا سوم شدند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر احکام قهرمانی و نشان برتر اهدا شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات رشته ساحلی در جام رمضان مشهد
  • بزرگترین جام رمضان کشور در مشهد آغاز شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته
  • پایان رقابت‌های جودو جام مولای عرشیان در اصفهان
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه‌اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است
  • برگزاری مسابقات شنای دختران جام رمضان ۱۴۰۲
  • بازگشت مسابقات قوی‌‏ترین مردان ایران