Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: خوشحالم که وزیر ورزش در یک سال اخیر ۲ بار از تمرینات تیم ملی کاراته بازدید کرده است و امیدوارم فتیله حمایت از کاراته از سوی وزارت ورزش و جوانان گرم‌تر شود. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ذبیح‌الله پورشیب در دیدار محمود سلطانی‌فر از تمرینات تیم ملی کاراته در جمع ملی‌پوشان به ورزیر ورزش و جوانان گفت: به عنوان نماینده کوچکی از اعضای تیم ملی کاراته ابتدا از حضور شما در تمرینات تیم ملی بسیار خوشحالم، همیشه مسئولان ورزش و مردم ایران از کاراته در میادین آسیایی و بازی‌های جهانی توقع کسب بهترین نتایج را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز با توجه به تعدد مسابقات کاراته ما به دنبال موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و از همه مهمتر مسابقات قهرمانی جهان هستیم، به این دلیل که امتیازات مسابقات جهانی در کسب سهمیه المپیک 2020 ضریب 12 خواهد بود موفقیت در این رویداد برای ما بسیار حائز اهمیت است.

کاپیتان تیم ملی کاراته با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون کاراته به وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در سال گذشته متاسفانه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون و هزینه‌های بالای اعزام ما از 5 رویداد اصلی کاراته تنها موفق به حضور در 2 رویداد شدیم. فرجی در این مدت هرچه توان داشته برای اعزام تیم ملی انجام داده است اما متاسفانه مشکلات مالی سد راه ما بوده است. ما از معدود کشورهایی هستیم که توانستیم در دو دوره پیاپی قهرمان دنیا شویم و فکر نمی‌کنم در ورزش ایران رشته‌ای وجود داشته باشد که توانایی تکرار عنوان قهرمانی جهان را داشته باشد، تا قبل از المپیکی شدن کاراته همه ما را غریبه می‌دیدند و پاداش و امکانات ما پایین‌تر از رشته‌های دیگر بود. در حال حاضر نیز امکانات ما زیر صفر است و کاراته واقعاً رشته مظلومی است.

وی تاکید کرد: اکثر بازیکنان تیم ملی در رتبه‌های بالای رنکینگ جهانی قرار داشتند اما به دلیل عدم اعزام به مسابقات مهم با سقوط در رنکینگ جهانی مواجه شده‌اند. من این موضوع را ضعف فدراسیون نمی‌دانم و این مسائل به مشکلات مالی کاراته مرتبط است، باید به شما اعلام کنم در 13 سال حضور خود در تیم‌های مختلف ملی برای اولین بار است که وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم ملی کاراته بازدید می‌کنند. ارتباط خوب شما با کاراته ما را دلگرم کرده است و امیدواریم این دلگرمی همراه با حمایت‌های وزارت ورزش از رشته کاراته باشد.

پورشیب خاطر نشان کرد: خدا را شکر که فوتبال به جام جهانی صعود کرد و ما نیز مثل مردم از این مسئله خوشحال شدیم و واقعاً تقدیری که از این رشته صورت می‌گیرد در سایر رشته‌ها نیز وجود دارد، باور کنید ما نیز زحمات بسیاری را در تمرینات متحمل می‌شویم و مشت و لگدهای زیادی را در مسابقات می‌خوریم، انصاف نیست بعد از دو سال که قرار است از مدال‌آوران مسابقات مختلف تجلیل شود بگویند چون کاراته در گذشته المپیکی نبوده است جوایز آنها باید نصف شود. باور کنید شرایط ما گاهی به قدری وخیم بوده است که مربی ما از جیب خودش هزینه کرده است. در حال حاضر نیز دغدغه اکثر بازیکنان ما مسائل مالی است.

کاپیتان تیم ملی کاراته  در ادامه بیان کرد: من به عنوان کاپیتان تیم ملی بیشترین مبلغ دریافتی را از سوپرلیگ کاراته دریافت می‌کنم، که این مبلغ 30 میلیون تومان در سال است. آیا واقعاً با این مبلغ یک قهرمان می‌تواند مخارج عادی خود را تامین کند. شنیدم قرار است ورزشکاران در ادارات و وزارتخانه‌ها استخدام شوند که این موضوع باعث خوشحالی است، اما حتی اگر امروز نیز من به سر کار بروم در 60 سالگی بازنشسته خواهم شد. در دوره‌های گذشته مسابقات ورلدگیم ما شاهد پرداخت جوایز آن از سوی مسئولان وزارت ورزش بودیم اما شنیدم امسال قرار نیست پاداش این مسابقات پرداخت شود. خواهش من از شما به عنوان وزیر ورزش و جوان این است با بررسی این موضوع شرایطی را فراهم کنید که ما پاداش مدال خود در آن مسابقات را کسب کنیم، مسابقات ورلدگیم با حضور 8 بازیکن برتر دنیا برگزار می‌شد و اصلاً اینگونه نبود که کسب مدال در آن راحت باشد. خوشحالم که در طول یکسال شما دوبار از تمرینات تیم ملی بازدید کردید. امیدوارم فتیله حمایت از کاراته بیشتر شود تا ما بتوانیم مردم کشور را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اصفهان برگزار و محمود یسلیانی به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی با حضور عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، جواد محمدی؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد و محمود یسلیانی ریاست هیئت را بر عهده گرفت.

در این مجمع محمود یسلیانی و وجیهه مطهری برای ریاست هیئت کاندید شده بودند که مطهری پیش از شروع مجمع انصراف خودش را اعلام کرد در نهایت محمود یسلیانی با کسب 13 رای از 15 رای ماخوذه به ریاست هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اصفهان انتخاب شد.

همچنین بر اساس قانون، یسلیانی برای پست‌های نائب رئیس، خزانه‌دار و هیئت رئیسه به ترتیب وجیهه مطهری، عبدالرضا اسفنانی، فرشته جلالی، عبدالرضا پسیانی و علیرضا بهزادیان‌فر را پیشنهاد داده بود که افراد پیشنهادی با کسب 14 رای توانستند اعتماد اعضای مجمع را جلب کنند.

پیست اسکی دیزین بازگشایی شدمسیر تردد پیست اسکی شیرباد بازگشایی شد

 

پیست فریدونشهر بین‌المللی شد

جواد محمدی در ابتدای مجمع ضمن تقدیر و تشکر از حاضران در جلسه گفت: خدا را شاکرم که شرایط برگزاری این مجمع نیز فراهم شد و امیدوارم که امروز طلیعه روزهای خیلی خوب، امیدوار کننده و افتخارآفرین برای رشته اسکی در سطح استان اصفهان باشد.

وی افزود: امیدوارم که در فصول بارندگی نیز شاهد بارش نزولات آسمانی به ویژه برف باشیم تا هم از خیرات این رحمت‌الهی بهره‌مند شویم و هم رشته جذاب اسکی را با قدرت و پرطمطراق در سطح استان ادامه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه رشته اسکی طی چند سال اخیر هم در سطح کشور و هم در سطح استان شاهد اتفاقات خوبی بوده و با پیگیری د همکاری فدراسیون و هیئت استان، پست اسکی فریدونشهر بین‌المللی شد و گواهی بین‌المللی پیست را دریافت کردیم و خوشبختانه شرایط خدماتی و امکانات پیست فریدونشهر، بهبود چشم‌‌گیری داشته و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: روند توسعه اسکی با همدلی و هم‌افزایی جامعه اسکی ادامه خواهد داشت و باید در کنار توسعه اسکی روی برف، توسعه همه رشته‌های زیرمجموعه این هیئت به ویژه اسکی روی چمن را هم در دستور کار قرار دهیم؛ امسال اسکی روی یخ دختران اولین مقام بین‌المللی ورزش کشور را به دست آوردند و قطعا روزهای درخشانی در انتظار اسکی کشور است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند