Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@08:52:14 GMT

فراخوان دریافت نظرات و انتقادات از مسافران خط ۵ متروی تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۰۱۹

فراخوان دریافت نظرات و انتقادات از مسافران خط ۵ متروی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پی بروز اختلال در حرکت قطارهای خط ۵ متروی تهران و حومه در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۷، تمام مستندات فنی این موضوع را جمع آوری و بررسی کرده است و اکنون در نظر دارد به منظور بررسی دقیق تر این اختلال حرکتی از دید شهروندان و مسافران گرامی، نسبت به جمع آوری مشاهدات، پیشنهادات و انتقادات در این خصوص اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافران محترم به این منظور می‌توانند به میزهای مستقر در ایستگاه‌های صادقیه، کرج، ارم سبز و گلشهر که پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در آن حضور دارند، مراجعه کنند.

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه قصد دارد تا با بررسی دقیق گفته‌های شهروندان محترم، ابعاد مختلف این اختلال حرکتی و مشکلات پیش آمده از نظر مسافران را بررسی و درخصوص جلوگیری از بروز چنین حوادثی، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشد. خواهشمند است با ارائه مشاهدات خود شرکت را در این زمینه یاری کنید.

کد خبر 4302783

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران گفتمان انتقادی مترو شهرداری تهران شورای شهر تهران شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی ترافیک محمد علی افشانی بیمه نیروی انتظامی آلودگی هوا شهردار تهران سازمان حج و زیارت ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری از سه ایستگاه جدید متروی تهران

صبح امروز با حضور مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل شهرداری تهران و نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ و جمعی از مدیران شهری، آیین بهره‌برداری از سه ایستگاه جدید به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و دو ورودی در خط ۶ متروی تهران به بهره برداری رسید. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3055728 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نقشه خطوط جدید متروی تهران و حومه
  • اختلال در گرفتن ارز مسافرتی در بله! / متقاضیان ارز مسافرتی تنبیه می شوند؟ / اطلاعاتی که بعضی بانک ها به متقاضیان نمی گویند!
  • آیین تودیع و معارفه مدیران عامل دو شرکت مترو برگزار شد
  • واکنش شهرداری تبریز به اختلال ایجاد شده در خدمات‌رسانی خطوط بی آرتی تبریز
  • مدیر متروی تهران تغییر کرد
  • نقشه برداری روستا‌ها و شهرک‌های اقماری جهت طراحی خطوط آب و فاضلاب در شیراز
  • سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب شد
  • سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد
  • آغاز مسافرگیری در ۳ ایستگاه جدید مترو
  • آیین بهره‌برداری از سه ایستگاه جدید متروی تهران