Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@10:50:43 GMT

امشب آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۰۴۳

امشب آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی

به گزارش پارس نیوز، 

دکتر حسین توکلی، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب مجموعاً ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه، از ۲۳ اردیبهشت آغاز شده و ساعت ۲۴ امشب دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: دفترچه اصلاحات راهنمای ثبت نام پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور نیز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد، داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها و مقاطع تحصیلی و...) و شغل- محل‌های استخدام در هر یک از دستگاه‌های یاد شده، به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی ۱۵ تیر ۹۷ برگزار می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از ۱۲ تیر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ۱۴ تیر فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطرنشان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تعداد ۲۸۹ هزار و ۸۳۲ داوطلب نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام کردند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زمین مسکن سازمان اوقاف و امور قانون سازمان سنجش پارس ثبت نام آزمون استخدامی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی شهرداری‌های استان فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: ثبت‌نام آزمون‌های استخدامی شهرداری‌های استان فارس از تاریخ ۲۵ اسنفندماه تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

سید احسان اصنافی امروز، ۲۸ اسفندماه گفت: آزمون پذیرش نیروهای قرارداد کارمعین همزمان برای شهرداری‌های ۱۰ استان آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان و آزمون پذیرش فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد همزمان با سایر استان‌ها در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام خواهد شد. 

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.irبرگزار خواهد شد، افزود: زمان برگزاری آزمون فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ و آزمون پذیرش نیروهای قرارداد کار معین روز ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس ادامه داد: دو آزمون جذب نیرو برگزار خواهد شد و طی آن ۱۷۰ نفر از فرزندان ایثارگران و ۸۰ نفر قرارداد کار معین جذب شهرداری استان خواهند شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اصنافی، نیروی انسانی را پایه موفقیت و عامل اصلی تحول در سازمان شهرداری برشمرد و گفت: حضور نیروهای توانمند و با انگیزه در آزمون استخدامی شهرداری‌های استان فارس می‌تواند زمینه‌ساز تقویت نیروی انسانی کارآمد در بدنه شهرداری‌ها شده و خدمت‌رسانی به مردم را ارتقا دهد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی در شهرداری‌های استان فارس بجز شهرداری شیراز
  • آزمون استخدامی شهرداری‌های فارس برگزار می‌شود
  • بوشهر هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد
  • جزئیات برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها در استان فارس
  • برنامه زمانی فرآیند‌های مهم آزمون‌های سال ۱۴۰۴ اعلام شد+جزئیات
  • آزمون استخدامی شهرداری‌های استان فارس برگزار می‌شود
  • آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰‌ خرداد سال آینده برگزار می‌شود
  • اعلام مهلت مجدد ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی
  • اعلام جزئیات کنکور ۱۴۰۳/ ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از ۷ فروردین آغاز می‌شود
  • ۱۴ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی