Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:11:32 GMT

سفر چهار روزه فرمانده نیروی‌هوائی هند به فلسطین اشغالی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۰۵۵

سفر چهار روزه فرمانده نیروی‌هوائی هند به فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «ایندیا»، وزارت دفاع هند امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: فرمانده نیروی هوائی هند تا ساعاتی دیگر قرار است به سرزمین ها اشغالی سفر کند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع هند در این خصوص آمده است: وی قرار است در جریان سفری ۴ روزه درباره همکاری های نظامی میان دهلی نو و تل آویو با همتایان اسرائیلی خود به رایزنی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگوهای راهبردی میان دو طرف از دیگر محورهای این سفر اعلام شده است.

کد خبر 4302768

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی هندوستان ایالات متحده آمریکا ایران فلسطین برجام رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ سوریه انتخابات پارلمانی عراق 2018 روسیه اتحادیه اروپا عربستان سعودی افغانستان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه پهپادی صهیونیست‌ها

مقاومت عراق اعلام کرد که در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین پایگاه پهپادهای ارتش رژیم اسرایئل در جولان اشغالی سوریه را هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های منطقه بامداد امروز دوشنبه از وقوع دو انفجار در ریف استان درعا سوریه، هم‌مرز با اردن خبر دادند. همزمان هواپیماهای اردنی در آسمان رؤیت شده‌ است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل دقایقی بعد گزارش می‌دهند که ارتش اردن دو پهپاد را که از عراق به سمت اراضی اشغالی فلسطین پرواز می‌کردند، رهگیری کرده است.

مقاومت اسلامی عراق ساعتی بعد از این حادثه، اعلام کرد که در ادامه دومین مرحله‌ی عملیات پشتیبانی از فلسطین و اهالی غزه، طی یک حمله پهپادی موفق، پایگاه پرنده‌های بدون سرنشین ارتش اسرائیل را در جولان اشغالی هدف قرار داده است.

صدوشصتمین روز «طوفان الاقصی»| 6 شهید و 84 زخمی در حمله به فلسطینیان در صف دریافت غذا/ حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه رژیم اسرائیلسریال مشترک ایران و عراق سر از نمایش‌خانگی درآورد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات نیرو‌های ارتش افغانستان به پایگاه‌های نظامی پاکستان
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • شهادت ۸۱ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته/ شمار شهدای غزه به ۱۳ هزار و ۷۲۶ نفر رسید
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه پهپادی صهیونیست‌ها
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • دفاع هوایی روسیه ۳۵ پهپاد اوکراینی را منهدم کرد
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۵ پایگاه صهیونیستی
  • شولتز به فلسطین اشغالی می‌رود
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه حزب‌الله لبنان درباره حملات به ۹ پایگاه رژیم صهیونیستی