Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@07:16:48 GMT

سرمربیان لیگ برتری در راه اراک

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۰۵۷

علیرضا دهشمند اعلام کرد مذاکرات خوبی با چند مربی لیگ برتری برای در دست گرفتن هدایت آلومینیوم داشته است 

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک، یکی از باشگاه‌های صنعتی دسته یک کشور بعد از بقا در لیگ برتر به دنبال حضور قدرتمند برای فصل آینده است. حال علیرضا دهشمند، مدیرعامل این تیم در گفت و گو با سایت ما بیان کرد: ما جلسه‌ای با مدیرعامل کارخانه آلومینیوم داشتیم و قصد داریم با حمایت ایشان و استاندار محترم اراک تیمی مدعی برای صعود به لیگ برتر ببندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر شرایط باشگاه خوب شده است و توانستیم بدهی‌های گذشته را پرداخت کنیم. در حال حاضر برنامه اصلی ما تدارک تیمی برای صعود به لیگ برتر است.


 
دهشمند در ادامه تصریح کرد: ما در این مدت درآمدزایی کردیم و بدهی خود را پرداخت کردیم. برای سال آینده هم علاوه بر کمک کارخانه منابع مالی دیگری هم وجود دارد و ان‎شالله مشکل مالی نخواهیم داشت.

 

وی در خصوص گزینه‌های مطرح شده از جمله اسکوچیچ، تارتار و ربیعی برای هدایت این تیم گفت: گزینه‌هایی که در رسانه‌ها مطرح شد درست است ولی هنوز صد در صد مشخص نیست. همه این گزینه‌ها در جلسه روز چهارشنبه هیئت مدیره معلوم می‌شود که گزارشی برای ارائه به مدیران باشگاه ارائه کردم. در ضمن حامد بصیری، سرمربی فصل قبل ما هم در اولویت قرار دارد اما به غیر از ایشان ما سه گزینه دیگر داخلی و خارجی مطرح داریم و با آن‌ها صحبت کردیم.

 

مدیرعامل تیم آلومینیوم در آخر تاکید کرد: ما برای لیگ آینده در درجه اول استخوان بندی فصل گذشته خود را حفظ می‌کنیم و بعد به دنبال جذب بازیکنان خوب لیگ یک و لیگ برتری می‌رویم.

دسته یک آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه ترسناک پرسپولیس در جام حذفی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران دقایقی قبل در محل سازمان لیگ برگزار شد که طبق آن، تیم پرسپولیس در رقابتی سختی در اراک باید به مصاف شاگردان سید مجتبی حسینی برود.

پرسپولیس که در هفته شانزدهم لیگ برتر و آخرین سفرش به اراک با خاطره تلخ و شکست یک بر صفر همراه شد، دوباره باید به این شهر سفر کند و مقابل شاگردان حسینی قرار بگیرد.

با توجه به اینکه تیم آلومینیوم در مرحله قبلی جام حذفی مهمان نساجی مازندران بود و به پیروزی یک بر صفر رسید، در دور یک‌هشتم نهایی در اراک میزبان پرسپولیس خواهد بود که از سد نفت و گاز گچساران عبور کرد.

پرسپولیس طی چهار سال اخیر در چهار سفر به اراک فقط یک پیروزی در سال گذشته به دست آورد، اما در سه جدال دیگر در استادیوم خانگی آلومینیوم، سه شکست داشته و همین مسئله نشان می‌دهد که سرخ پوشان شرایط خوبی در زمین ایرالکو نداشتند و قرعه سختی در جام حذفی برای رسیدن به جمع هشت تیم نهایی دارند.

همچنین پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در فصل 01-1400 نیز در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت که در آن بازی هم با نتیجه 3 بر 2 برابر ایرالکو شکست خورد و حالا دوباره به همین قرعه سخت برخورد کرده است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک و نساجی + فیلم
  • آلومینیوم 1-0 نساجی؛ وضعیت تیم ساکت قرمزتر شد!
  • برتری سپاهان، ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • برتری آلومینیوم برابر نساجی در نیمه اول
  • شمس‌آذر یک بازیکن جدید جذب کرد
  • دروازه‌بان آلومینیوم به شمس‌آذر پیوست
  • ساعت پخش زنده بازی نساجی مازندران‌ و آلومینیوم اراک + پخش آنلاین از سایت آنتن
  • جریمه و کسر امتیاز برای آلومینیوم در لیگ برتر هندبال
  • قرعه ترسناک پرسپولیس در جام حذفی!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم اراک و نساجی‌مازندران