Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@07:45:58 GMT

هزینه بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برای مدارس کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۰۶۷

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مدارس شهرستان کهگیلویه گفت:در دو سال گذشته اقدامات خوبی از طرف خیرین مدرسه ساز در شهرستان کهگیلویه انجام شده که بیش از 110 میلیارد ریال برای ساخت مدارس روستایی ، شهری و خوابگاههای شبانه روزی دانش آموزی هزینه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدل هاشمی پور توجه به مناسب سازی فضاهای آموزشی را ضروری خواند و افزود: برخی از مدارس شهرستان فرسوده هستند و این موضوع تحصیلات دانش آموزان را با مشکل مواجه کرده است و تلاش می شود تا با پیگیری های لازم مشکلات این فضاها را برطرف کنیم .
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه هم گفت : بیش از 21 هزار دانش آموز در 285 فضای آموزشی مشغول به تحصیل هستند که تامین ، مناسب سازی و تجهیز فضاهای آموزشی از مهمترین دغدغه های مسولان و دانش اموزان در این شهرستان است .
فروزان به مشکلات موجود در فضاهای آموزشی اشاره کرد و افزود : نیاز به تخریب و بازسازی 45 فضای آموزشی، نیازبه تعمیرات اساسی 35 فضای آموزشی، نداشتن انشعاب آب و برق 68 مدرسه و نداشتن حیاط در50 فضای آموزشی دیگر از مهمترین نیازهای اساسی و مشکلات مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان کهگیلویه است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد عدل هاشمی پور مجلس شورای اسلامی بهمئی لنده چرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در این آیین که به طور همزمان در محوطه دبیرستان دخترانه سید یونس اردبیلی برگزار شد، گفت: احداث این واحد‌های آموزشی در راستای تامین نیاز فوری و برای جبران کسری سرانه آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان آغاز شده است.

او افزود: انتظار داریم که وزارت آموزش و پرورش برای کاهش مشکلات سرانه فضای آموزشی در شهر اردبیل رقم مناسبی از محل اعتبارات ملی اختصاص دهد و مسئولان استان نیز تلاش دارند تا از ظرفیت قانون بودجه در قالب اجرای طرح مولدسازی در کنار اقدام خیرین مدرسه‌ساز استفاده کنند.

میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، از ابتدای سال ۱۴۰۳ به صورت هفتگی یا ماهانه مدارس تکمیل شده افتتاح و یا عملیات اجرایی مدارس جدید برای جبران کسری فضای آموزشی آغاز خواهد شد.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل نیز در این آیین گفت: این پنج باب مدرسه با زیربنای ۲ هزار و ۴۱۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

بهزاد محمدی خلفلو افزود: در سال جدید از محل اعتبارات تخریب و بازسازی سازمان نوسازی مدارس کشور عملیات احداث پنج باب مدرسه دیگر آغاز خواهد شد.

او بیان کرد: علاوه بر این، عملیات اجرایی ۲ باب مدرسه ۶ کلاسه دیگر نیز در شهرک نیروی انتظامی و الهیه اردبیل نیز بعد از عید شروع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آماده سازی ۵۵۰۰ فضا برای اسکان میهمانان نوروزی در مدارس خوزستان
  • برگزاری طرح ملی دادرس در شهرستان رزن
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • افزیش سرانه فضای آموزشی در اردبیل/ ۵کلاس درس وارد فاز اجرایی شد
  • داستان کارواشی که هیاتی‌ها برای زنان سرپرست خانوار ایجاد کردند!
  • اجرای چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • احداث چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی و جذب نظام آموزشی می‌شوند
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی وجذب نظام آموزشی می شوند