Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@03:05:55 GMT

دستگيري سارق حرفه اي داخل خودرو

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۰۷۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی گزارشی مبنی بر سرقت از داخل خودرو کارآگاهان پايگاه جنوب پليس آگاهي موفق به شناسايي و دستگيري این  سارق حرفه اي شدند و این متهم را هنگام سرقت اموال یک دستگاه پراید دستگیر کردند.

سرهنگ ستار خسروي افزود:  فرد دستگیر شده در بازجویی های پلیس به 12 مورد سرقت اموال داخل خودرو در منطقه جنوب شهر اصفهان اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان سارق حرفه ای داخل خودرو پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق احشام در بناب

 سرهنگ عبدی گفت: در اجرای طرح امنیت اجتماعی و گشت هدفمند ماموران مبارزه با قاچاق کالا شهرستان بناب به یک نفر که در حال انتقال احشام در خروجی شهرستان بود مشکوک شدند و بررسی موضوع در دستور ماموران قرار گرفت.

وی افزود:در بررسی‌های لازم مشخص شد که فرد مورد نظر سارق سابقه‌دار بوده و تعداد ۱۲ راس گوسفند را به سرقت برده و قصد انتقال به شهرستان‌های همجوار را دارد که بلافاصله وی را دستگیر کردند و به همراه احشام مسروقه جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی بناب دلالت دادند.

وی ادامه داد: در بازجویی‌های انجام شده متهم به ۶ فقره سرقت احشام دیگر از این شهرستان و شهرستان‌های همجوار اعتراف و ۲ نفر از همدستان خود را نیز معرفی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه احشام مسروقه پس از شناسایی تحویل صاحبش شد تشریح کرد:فرد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی از شهروندان درخواست کرد توصیه‌های پلیس را در جهت حفظ و نگهداری اموال و پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و مهم مراتب را با تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • بازداشت سارق حرفه ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • بازداشت سارق حرفه‌ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • عامل سرقت از ۳۴ منزل در نجف‌آباد دستگیر شد
  • دستگیری سارق احشام در بناب
  • دستگیری این سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • سرقت ۳۰ میلیاردی ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت در لرستان
  • دستگیری متهمان سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در تربت حیدریه