Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، نخستین نشست اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان گلستان، امروز (31 اردیهشت) به منظور تشکیل ساختار و تبیین اهداف کلی شورای برگزار شد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری این نکته که انقلاب متعلق به همه است و مردم صاحبان اصلی این نظام هستند، تأکید کرد: بایستی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مردم بدانند انقلاب اسلامی  چکار کرده و اگر بین آنان شبهاتی است آن شبهات را روشن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی نیز به عنوان رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان اهمیت پاسداشت هرچه باشکوهتر چلّه انقلاب اسلامی  پرداخت و گفت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل نوآمد و جوان از مهمترین وظایف این ستاد است.

فرمانده سپاه نینوا استان، مدیر کل صدا و سیما، رییس دفتر نماینده ولی فقیه و جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بعنوان اعضای اصلی شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این جلسه حضور داشتند.

گفتنی است، شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ها بعهده نمایندگان ولی فقیه و ریاست ستاد اجرایی با مسئولیت رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیرخانه ستاد مستقر در این ستاد است./شبستان

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بر دشمنان وعده راستین الهی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سعید صلح میرزایی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در نشست بین المللی «فلسطین، قطب‌نمای وحدت اسلامی» که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزاری این نشست و دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی در بیاناتشان در ۱۴ خرداد سال ۱۳۹۸ یکی از جاذبه‌های اصلی حضرت امام خمینی (ره) در بین مسلمانان را، مقاومت ایشان در برابر دشمنان برشمردند.

وی افزود: زمانی‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی خط انقلاب را واکاوی می‌کنند بر دو عنصر مقاومت و آگاهی بخشی تاکید فراوان دارند. بنابراین مقاومت یک مسئله مهم و راهبردی است و صرفاً در عرصه استکبار و صهیونیسم جهانی خلاصه نمی‌شود.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: زمانیکه ما هدفی را تعیین می‌کنیم، ممکن است در مسیر رسیدن به آن برخی موانع بر سر راه باشد. باید گفت که سختی‌ها و فراز و نشیب‌های طبیعی در این مسیر وجود دارد، به همین علت اندیشه مقاومت می‌گوید و تاکید دارد که انسان نباید با وجود این موانع از مسیر خود دور شود و از راه خود بازگردد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: البته ممکن است در مسیر مقاومت، عقب نشینی تاکتیکی و نرمش قهرمانانه وجود داشته باشد، این موارد متفاوت است که ثمره آن بعداً حرکت رو به جلو و ادامه دادن مسیر مقاومت است.

وی با بیان اینکه امام راحل همواره بر موضوع استقامت تاکید داشتند و رهبر انقلاب اسلامی هم ادامه دهنده این مسیر هستند، اظهار کرد: در قرآن کریم آمده است که سپاه عظیم جالوت در برابر طالوت قرار می‌گیرد. اما سپاه طالوت به جای اینکه دور بزنند و از مسیر خود بازگردند به سمت معنویت پیش رفتند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: مقاومت آن قدر ارزشمند است که ما نمی‌توانیم به راحتی در کنار جبهه باطل قرار بگیریم و این به معنای آن است که یک تقابل تمدنی میان جبهه حق و باطل وجود دارد.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: در کنار همه ظلم‌هایی که استکبار جهانی علیه بشریت انجام می‌دهد این نکته برای ما امید آفرین است که خداوند متعال بر پیروزی قطعی مظلومین وعده داده است.

وی با بیان اینکه مقاومت و پیروزی در مسیر مقابله با دشمنان یک وعده راستین الهی است، اظهار داشت: درهمین راستا مقاومت یک الگو به حساب می‌آید و محور اصلی آن فلسطین است، چراکه ما یک دشمن و یک غده سرطانی مشترک به نام رژیم صهیونیستی داریم که باید در برابر آن ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام میرزایی در پایان گفت: هدف ما مسلمانان در این مسیر واحد است و آن یعنی آزادی فلسطین؛ بنابراین باید بدانیم در هرجا که مقاومت کردیم ثمره آن پیروزی قطعی است که خواهیم دید انشاالله.

کد خبر 6058071 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • هجدهمین سالگرد آیت الله یثربی در کاشان
  • برگزاری نشست شورای مدیریت بحران خوزستان
  • هیئت ایرانی در نشست شورای حقوق بشر در ژنو حضور می یابد
  • پیروزی بر دشمنان وعده راستین الهی است
  • بیشتر تولیدات علمی دانشگاه تهران پس از انقلاب بوده است
  • تعهد بنیادمسکن گلستان از ساخت ۷هزارواحدبه ۱۲هزار واحد افزایش یافت
  • برگزاری آیین بزرگداشت ۱۷۵۷ سالگی سنت دانشگاهی در ایران‌زمین همزمان با ۹۰ سالگی دانشگاه تهران
  • برگزاری نخستین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی
  • برگزاری نخستین رویداد انتخاب شهردار برتر در خراسان رضوی
  • کمک رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آزادی زندانیان نیازمند