Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: هیچ‌گونه ضرب و شتمی صورت نگرفته و لیکن همان برخورد غیرمتعارف مدیر مدرسه مورد بازخواست قرار داده شد.

فاضل خمیسی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در واکنش به تنبیه یک دانش آموز دختر 7 ساله بیمار توسط مدیر مدرسه اظهارات زیر را مطرح کرد:

خمیسی گفت: امروز در خدمت این مادر و دانش آموز بودم، دختری شیرین زبان و باهوش، از او و مادرش به خاطر عدم توجه مدیر و بی تدبیری اش عذرخواهی کرده و به رسم خیرخواهی هدیه ای تقدیم آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر و به دلیل شرایط جسمی دختر دانش‌آموز از والدین خواسته شد ضمن پیگیری مشکل حرکتی او، اینجانب تا بهبودی این دختر خوبمان در همه مراحل در کنار خانواده محترمشان خواهم بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز اظهار کرد: هیچ‌گونه ضرب و شتمی صورت نگرفته و لیکن همان برخورد غیرمتعارف مدیر مدرسه مورد بازخواست قرار داده شد.

وی همچنین وعده داد از محل درآمد شخصی خود هزینه‌ تهیه‌ کفش مخصوص مبتلایان به این بیماری را فراهم کند و علاوه بر این در زمینه‌ تهیه‌ هزینه‌ جراحی لازم برای درمان این بیماری تمام توان خود را به کار ببرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

طلاق بازیگر زن معروف امریکایی از شوهر ایرانی اش +عکس

مردی هنگام انتقال ۲۱۸ هزار دلار از ایران به کانادا دستگیر شد

زشت شدن خرم سلطان بعد عمل زیبایی + تصاویر

«قیمت نجومی» خودروهای خارجی از کجا آب می‌خورد؟! + مقایسه نرخ‌ها

حمله شدید کی روش به دلال های تیم ملی و رفقای هدایتی

درآمد چند ده میلیاردی شرکت دانش‌بنیان با اجاره پارکینگ فرودگاه!

سنوات 100میلیون تومانی برای اخراج زن رییس فدراسیون + عکس

کارگر دانشگاه به جای حقوق عقب افتاده اش خانم رییس را در اتاق تنها گیر انداخت + عکس

راز 120 میلیارد تومانی زن مُرده چه بود؟ + فیلم

مکان دفن مومیایی رضا شاه مشخص است + فیلم

تجاوز یک پیر مرد به 4 دختر نوجوان در خانه خلوت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث دانش آموز عذرخواهی برخورد مدیر مدرسه مادرش عکس حوادث قتل تجاوز ازدواج روزنامه ایران زندان مرد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فرد عصر چهارشنبه در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان ارومیه به اولویت‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، برای تحقق این مهم محتوا و کتاب‌های درسی کافی نیست لذا آموزش و مهارت آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

وی گفت: برای سیر تحول در نظام آموزشی کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتوای مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، برنامه‌های مختلف باید در بخش‌های توانمندسازی معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم برای تحقق این موضوع را هدف گذاری کرده‌ایم.

ستاری فرد ادامه داد: مدرسه اتاق عملیات برای تحقق ساحت‌های ٦ گانه تربیتی مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز می‌توانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

در ادامه زورخانه دانش آموزی مدرسه شهید مدنی ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

کد خبر 6081541

دیگر خبرها

  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • داد و بیداد خنده‌دار پدر دانش آموز بخاطر تکلیف سخت معلم
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند