Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:17:22 GMT

۳۵ دانش آموز زرندی به مرحله استانی مسابقات قرآن راه یافتند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۰۹۲

۳۵ دانش آموز زرندی به مرحله استانی مسابقات قرآن راه یافتند

سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی سال جاری در شهرستان زرند ۱۱۶ نفر دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوره اول و دوم در مسابقات قرآن شرکت کردند، اظهار کرد: از این تعداد دانش آموز شرکت کننده ۵۸ نفر پسر بودند.

وی با اشاره به اینکه ۵۸ دانش آموز دختر نیز در این مسابقات قرآن شرکت کردند، گفت: در سال گذشته ۱۵ دانش آموز دختر و پسر از شهرستان زرند به مرحله استانی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کارشناس قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند تصریح کرد: در سال جاری ۳۵ دانش آموز زرندی به مرحله استانی مسابقات قرآن راه یافتند.

به گزارش مهر، نفرات اول استانی هر رشته به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

کد خبر 4302788

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان کرمان احمد حسینی مسابقات قرآنی ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد خرم آباد بیرجند اشتغال تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید