Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:37:05 GMT

مدیریت شهر اهواز با منابع مالی موجود سخت است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۱۱۰

مدیریت شهر اهواز با منابع مالی موجود سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر فلسفی عصر امروز در نطق پیش از دستور چهلمین جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهار کرد: منشاء وحدت بی نظیر اعضای شورای شهر لطف خداوند است و وجود اختلاف نظر هم امری طبیعی است اما هنر آن است که با وجود این اختلاف نظرها قادر به همگرایی باشیم.

 فلسفی با اشاره به کمبود اتوبوس در بحش حمل و نقل عمومی‌ اهواز، اظهار کرد: اعضای شورای شهر اهواز به بحران های مدیریت شهری واقف هستند و می دانند که شهر اهواز با چه بحران های سختی دست و پنجه نرم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریب به پنج سال است که ما شهر را تنها با ۶۰۰ میلیارد تومان اداره می کنیم و اگر ۱۰۰ شهردار دیگر سکان مدیریت شهری اهواز را به دست گیرند، نمی توانند تغییری در منابع مالی ایجاد کنند و همه ما معترض خواهیم شد.

وی افزود: در بحث قطار شهری، شهردار در بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از این پروژه، به صورت جدی مذاکراتی انجام داد و به وی یادآور شد که به رغم قول رئیس جمهور در سال ۹۳ مبنی بر مساعدت مالی ۴۵۰ میلیون دلاری برای پروژه قطار شهری اهواز هنوز این وعده محقق نشده است.

رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: در بحث حمل و نقل عمومی‌ ما با مشکل کمبود اتوبوس مواجه هستیم اما با پیگیری های شهردار و اعضای شورا، ۵۲ دستگاه وسیله نقلیه به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شد.

فلسفی از افتتاح پل شهید بندر در چند روز آینده خبر داد و افزود: افتتاح این پروژه به رغم سختی ها و مشکلاتی که وجود دارد؛ معنایی جز حرکت و پیش رفت ندارد.

رئیس شورای شهر اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۸۰ درصد مراجعه های مردمی به موضوع اشتغال اختصاص دارد، افزود: با توجه به این که شهرداری در تامین حقوق پرسنل با مشکل مواجه است تنها از طریق بازارچه های خود اشتغالی می تواند به رفع این چالش کمک کند.

فلسفی بیان کرد: ما باید بر مسائل اصلی شهر تمرکز کنیم و از طریق تعامل با سیستم اجرایی این مشکلات را مرتفع سازیم که اخیرا نیز تعامل سازنده ای در این راستا صورت گرفته و امیداوریم به زودی شاهد تغییرات مثبتی در شهر باشیم.

کد خبر 4302697

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اهواز شورای شهر اهواز ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد خرم آباد بیرجند اشتغال تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرهاد زیویار سی ام فروردین ماه در جلسه‌ی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه تأمین نبودن منابع مالی اساسی‌ترین دلیل توقف واحد‌های تولیدی و نیمه تمام است، گفت: فراگیری و ترویج روش‌های نوین تأمین منابع مالی به عنوان یک افق نوین به ویژه در بین فعالان اقتصادی می‌تواند کارگشا باشد.

وی به تأمین مالی طرح‌ها از منابع دولتی به عنوان مهم‌ترین منبع در کشور در دهه‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: آموزش برای فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های اجرایی برای فراگیری روش‌های نوین در شرایط موجود یک ضرورت است.

استاندار لرستان تأکید کرد: سازوکار اتاق بازرگانی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مناسب بوده و می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان بهره برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران