Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک وزیر دانمارکی که مواضع افراطی وی زبانزد مردم این کشور است، از مسلمانان این کشور خواست در ماه رمضان مرخصی بگیرند. چون حضور آنها در محیط کاری خطرناک است!

ایران آنلاین / به گزارش «ایران آنلاین» به نقل از  خبرگزاری فرانسه، «اینگر استویبرگ»، وزیر اداره مهاجرت دانمارک که اتفاقا مواضع ضد مهاجران او زبانزد است، امروز در یادداشتی در یکی از روزنامه های این کشور با توهین به دین اسلام و تاکید بر اینکه چطور دینی که متعلق به 1400 سال پیش است، می‌تواند با جامعه دانمارک در سال 2018 همخوانی داشته باشد، مدعی شد که نگران تاثیرات گرسنگی و تشنگی بر شاغلان مسلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که عضو حزب راست میانه «لیبرال» است، از جمله به کار رانندگان اشاره کرد و نوشت: انها 10 ساعت نه چیزی می‌خورند نه چیزی می‌آشامند. این برای همه ما خطرناک است. / ایران آنلاین

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند کشور اروپایی سفرای ایران را احضار کردند

وزارت‌های خارجه فرانسه، بلژیک و جمهوری چک سفرای ایران را در کشورهای متبوع خود احضار کرده و مخالفت خود را با حمله تلافی‌جویانه ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی، اعلام کردند.

به گزارش مشرق، در واکنش به حمله تلافی‌جویانه ایران به مواضع رژیم صهیونیستی، جمهوری چک، فرانسه و بلژیک سفرای ایران را احضار کردند.

وزیر خارجه جمهوری چک در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد: «امروز تصمیم گرفتم سفیر ایران را احضار کنم.» او همچنین مدعی شد که ایران «با حمله به اسرائیل، تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.»

این در حالی است که حمله اخیر ایران به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت؛ حمله‌ای که هفت مستشار نظامی ایران را به شهادت رساند.

جمهوری چک به عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا و ناتو، یکی از متحدان دیرینه رژیم صهیونیستی و اقداماتش در منطقه است و وزیر خارجه این کشور نیز در پیام اخیر خود ایران را به «در خطر انداختن وضعیت امنیتی منطقه» متهم کرد!

وزارت خارجه فرانسه نیز در بیانیه‌ای با بیان اینکه پاریس سعی دارد در همکاری با شرکای خود تنش‌ها را کاهش دهد، اعلام کرد با احضار سفیر تهران، حمله ایران به اسرائیل را با شدیدترین لحن محکوم کرده است.

علاوه بر این، وزیر خارجه بلژیک هم ضمن احضار سفیر ایران در این کشور، در بیانیه‌ای ادعا کرد: «این حمله ثبات و جان مردم منطقه را به خطر انداخته و صلح را دست‌نیافتنی‌تر می‌کند. از همه طرفین می‌خواهم که بیشترین میزان خویشتن‌داری را از خود نشان دهند.»

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله/ عکس
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • وزیر خارجه چین: مواضع تهران را به اطلاع بلینکن رساندم‌
  • وزیر خارجه چین: حمله به سفارت ایران در دمشق ناقض قواعد بین‌المللی است
  • پاسخ ایران به تکرار ماجراجویی صهیونیست‌ها قاطع و فوری خواهد بود
  • هشدار ایران به ایالات متحده آمریکا
  • چند کشور اروپایی سفرای ایران را احضار کردند
  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • واکنش نخست‌وزیر انگلیس به اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل
  • رایزنی وزیران خارجه ایران و روسیه درباره اوضاع منطقه / امیرعبداللهیان: مواضع آمریکا ناشی از رویکردی متناقض و دوگانه است