Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@00:31:07 GMT

2 هزار خانوار مددجوی بهزیستی کردستان سبد کالا می گیرند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۹۷۷

2 هزار خانوار مددجوی بهزیستی کردستان سبد کالا می گیرند

سنندج - ایرنا - مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: 2 هزار خانوار مددجوی زیر پوشش این نهاد در استان مشمول دریافت سبد کالایی ویژه ماه مبارک رمضان هستند.

صباح قریشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در ماه مبارک رمضان، حدود سه میلیارد ریال مواد غذایی به صورت سبد کالا در بین مددجویان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه میانگین ارزش هر سبد کالایی یک میلیون و 500 هزار تا 2 میلیون ریال است، افزود: این سبدهای کالایی شامل اقلام خوراکی چون برنج، روغن، حبوبات، گوشت و مرغ منجمد است که در بین خانوارهای مددجو توزیع خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی کردستان تاکید کرد: توزیع سبدهای کالایی در میان خانوارها براساس حجم نیاز و همچنین جمعیت آنان است و احتمال دارد تعدادی از خانواده ها 2 سبد کالایی در 2 نوبت دریافت کنند.
قریشی حمایت غذایی از خانوارهای مددجو و معلول در ماه رمضان را از اهداف طرح توزیع سبدهای کالایی اعلام کرد و یادآور شد: علاوه بر این میزان سبد کالایی از سوی بهزیستی، موسسات خیریه نیز در این ماه از طریق مختلف نیازمندان استان را مورد حمایت قرار می دهند.
کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان نیز در دهه اول ماه مبارک رمضان 2 میلیارد ریال مواد غذایی را به صورت سبد کالا در بین مددجویان زیر پوشش این نهاد و نیازمندان استان توزیع می کند.
110 هزار مددجو در استان کردستان از خدمات سازمان بهزیستی بهره مند هستند و این میزان حدود هفت درصد جمعیت استان را شامل می شود.
7348/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مددجويان بهزيستي سبد كالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند

 حجت الاسلام مهری،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان قم در مراسم واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان گفت: امروز مجموعاً ۳۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود که سهم قم از این تعداد ۸۰ واحد است.

 وی گفت: از مجموع ۸۰ واحدی که در قم به بهره برداری رسید، ۳۴ واحد در سلفچگان، ۲۵ واحد در روستا‌ها و ۲۱ واحد در پردیسان ساخته شده است.

وی با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی کمیته امداد امام خمینی استان برای ساخت این واحد‌ها گفت: برای ساخت هر واحد، ۲۸۰ میلیون تومان آورده توسط متقاضیان تامین شده و مابقی تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران به پروژه‌ها تزریق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • استقبال یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • استقبال ۹۰ درصد یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • هیچگونه کمبود کالایی در کشور نداریم
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای