Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این طرح، در قالب اسقاط خودروهای سواری فرسوده، ناوگان تا مدل 85 به ازای خرید هر دستگاه خودروی جدید 200میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت دریافت می کنند.
علی اصغر بدیعی مقدم افزود: این تسهیلات با سود چهار درصد و بازه زمانی پنج ساله پرداخت می شود و متقاضی نیز باید 100میلیون ریال آورده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پس از اسقاط خودرو، مبلغي در حدود 50میلیون ریال به مالک خودرو بازگردانده می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در استان 60 دستگاه سواری عمومی به عنوان ناوگان فرسوده، مشمول استفاده از طرح اسقاط خودروهای فرسوده هستند که تاکنون مالکان 35 دستگاه اقدام کرده اند.
بدیعی مقدم با بیان اینکه قیمت تقريبي هر خودرو سواری 300 میلیون ریال برآورد شد گفت: متقاضی با مبلغ تقريبي 50میلیون ریال آورده می تواند خودروی فرسوده خود را نوسازی کند.
وی با بیان اینکه در این طرح سند خودرو، پنج سال در رهن بانک است، گفت: متقاضی با معرفی یک کارمند رسمی دولت و یا کاسب دارای دسته چک، می تواند از مزایای تسهیلات برخوردار شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی ناوگان فرسوده بجنورد خبرگزاری صدا و سیما راهداری و حمل و نقل جاده ای بدیعی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات به آحاد ملت است، در سال ۱۴۰۲ به ۶۶ هزار و ۴۶۱ پرونده به مبلغ ۱۳۷ هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده ۲۸ هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برای ۴۴ هزار و ۳۶۳ فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ ۶۴ هزار و ۴۷۹ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال جمعاً بابت ۵۰ هزار و ۹۱۸ فقره تسهیلات اشتغالزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان و بنیاد برکت مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

این بانک همچنین به تعداد ۶ هزار و ۷۴۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به مبلغ ۳ هزار و ۶۳۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

بانک سپه در مدت مذکور مبلغ ۳۹ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال به ۲۵ هزار و ۱۵۰ فقره پرونده تسهیلاتی در راستای قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.

کد خبر 6079600

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین +جدول
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • رتبه چهارم گلستان در پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و نوسازی مسکن در کشور
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو