Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:11:05 GMT

سلطانی فر: هندبال ایران پتانسیل بالایی دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۴۶۹۹

سلطانی فر: هندبال ایران پتانسیل بالایی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه بازدیدهای مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته میل المپیک از اردوهای تیم های ملی حاضر در بازیهای آسیایی جاکارتا، عصر امروز سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین نوبت عصر تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران حاضر شدند.

در این بازدید مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سجادی سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا و دیگر اعضای این دو مجموعه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این بازدید علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گزارشی از وضعیت اردوها و برنامه ریزی های صورت گرفته برای آماده سازی تیم هندبال به منظور حضور در بازیهای آسیایی ارائه کرد و اظهار داشت که وزارت ورزش همیشه حامی رشته هندبال بوده است. وی گفت: . اگر حمایت‌ های وزارت ورزش نبود ما قطعا در سال گذشته در مسائل مالی به مشکل می ‌خوردیم. با حمایت های شما  بسیاری از مشکلات ما حل شد و من برابر بهترین ‌های تیم ملی هندبال  ایران از شما تشکر می کنم.

در ادامه ،  سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز  ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: هندبال ایران پتانسیل بالایی دارد. این سوال برای من وجود داشت که چرا با این همه لژیونر و توانایی، هندبال ایران هنوز نتوانسته مثل برخی رشته ‌های چون والیبال موفق شود.

وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت بازیکنان مطرح هندبال نیز گفت: اکنون ما چندین لژیونر توانمند داریم که نشان می دهد پتانسیل هندبال ایران بالاست. مطمئنم با تجربه و توانایی رحیمی هندبال ایران نیز می‌ تواند به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد. فراز و نشیب ‌هایی در هندبال داشتیم اما با بازگشت رحیمی قطعا آینده درخشانی پییش روی هندبال خواهد بود.

وی همچنین پیرامون مشکلات فدراسیون هندبال اظهار کرد: آقای رحیمی در ابتدا که آمد مشکلات زیاد بود و بدهی‌ ها زیاد بود و تصمیم گرفت که برود اما ما اجازه ندادیم و اکنون با تمام توان برای هندبال تلاش می ‌کند.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: یقین دارم در جاکارتا موفق می‌ شویم و هندبال ایران طی یک برنامه ۵ تا ۱۰ سال می ‌تواند شرایط خوبی مثل فدراسیون والیبال داشته باشد.

وی در پایان پیرامون حضور سرمربی جدید تیم ملی هندبال نیز گفت: سرمربی جدید با کارنامه است و با توان او می ‌توان تحولی که انتظار داریم را رقم بزند. خدا را شکر همدلی خوبی در فدراسیون وجود دارد و ما به آینده هندبال امیدواریم.

کد خبر 4302816

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس کمیته ملی المپیک هندبال وزیر ورزش و جوانان تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کارلوس کی روش لیگ قهرمانی فوتبال آسیا جام جهانی 2018 روسیه انتخابی تیم ملی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا اردوی تدارکاتی امیر قلعه نویی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز میزبان کاپیتان‌های تیم‌های ملی ورزشی بود و در دیداری چهره به چهره با آنها گفتگو کرد.

قرار است با پیشنهاد حسین شمس، دوره‌ای آموزشی برای کاپیتان‌های تیم‌های ملی برگزار شود و آنها برای شرکت در این دوره ها، امروز به جزیره قشم سفر می‌کنند.

اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و اردوی روایت پیشرفت ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی کشور توسط اداره کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ۲۷ لغایت ۲۸ فروردین در استان هرمزگان و جزیره قشم برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • وعده وزیر ورزش به فوتسالی‌ها
  • وزیر ورزش از استاد اسکویی عیادت کرد
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی