Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:21:54 GMT

افتتاح پل شهید بندر در چند روز آینده

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۴۷۰۰

افتتاح پل شهید بندر در چند روز آینده

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جعفر فلسفی، رئیس شورای شهر اهواز بیان داشت: در حمل و نقل عمومی‌ ما با مشکل کمبود اتوبوس مواجه هستیم اما با پیگیری های صورت گرفته ۵۲ دستگاه وسیله نقلیه به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شد.

وی افزود: ۸۰ درصد مراجعه های مردمی به موضوع اشتغال اختصاص دارد و شهرداری در تامین حقوق پرسنل با مشکل مواجه است تنها از طریق بازارچه های خود اشتغالی می تواند به رفع این چالش کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلسفی با اشاره به مترو اهواز و تامین اعتبار برای آن عنوان کرد: در پروژه مترو اهواز شهردار در بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از این پروژه، به صورت جدی مذاکراتی انجام داد و به وی یادآور شد که به رغم قول رئیس جمهور در سال ۹۳ مبنی بر مساعدت مالی ۴۵۰ میلیون دلاری برای پروژه قطار شهری اهواز هنوز این وعده محقق نشده است.

 انتهای پیام/م

پل شهید بندر اهواز افتتاح می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • چهار محور در استان مسدود است
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد